Inlägg från: Hjartesjalen |Visa alla inlägg
  • Hjartesjalen

No 'poo (hårvård utan schampo) och naturlig hudvård

Vad betyder forkortningarna ni skriver?

• Hjartesjalen

Ok, tack, jag har inte last dom andra tradarna, blev sa jattenyfiken pa denna o kikade in. Kanner ni att ni blir riktigt rena i harbotten om man bara tar tex vatten, eller bara appelcidervinager o sa vidare. Jag har mer at det "feta" harbottnen, sa jag tror inte det skulle funka pa mig, jag anvander shampoo, men kravmarkt (organic)som det heter har i USA. Endast naturliga ingredienser utan farliga tillsatser o inte heller djurtestat.

Vad tror ni?

• Hjartesjalen

Vill tillagga att alla Crearomes produkter e kanon, Jag e aromaterapeut sedan flera ar tillbaka, o har tillverkat en hel del olika hud/kropps produkter, o Crearomes e klart bast! ;)

• Hjartesjalen

Tjejer, vad rekomenderar ni nar man plotsligt fatt en helt otrolig forandring i hyn? Jag har sedan jag flyttat till USA fatt otroligt fet hud i ansiktet o i harbotten. Jag hade skonhetssalong i Sverige i 10 ar innan, o jag har provat precis allt, o da menar jag ALLT!! Inget hjalper det e saaaaa jobbigt!!!

Kanner nagon igen sig o kan komma med tips sa vore jag saaaaa tacksam!! :)

• Hjartesjalen

Vi ska snart borja "forsoka tillverka en bebbe" Jag vill smorja magen med nagot riktigt bra sa magen haller sig fin. Som solrosolja, eller avocadoolja med en droppe lavendel i kanske. Det e bra gentemot bristningar.

• Hjartesjalen

Foresten, var det ingen som visste nagot ang hyn, kanske nagot tips i mitt inlagg tidigare? Skulle bli sa glad!

• Hjartesjalen

Ja du har ratt, min mamma tex har bristningar pa sidorna av magen, men hon smorjde sig aldrig med nagot, sa jag ska nog gora det......for sakerhets skull.

• Hjartesjalen

Ja, gud sa skont att det finns mycket att anvanda, jag ska allt prova det ena o det andra bara det e naturligt o bra for mig :)

Om jag nu lyckas bli gravid forstass..

Svar på tråden No 'poo (hårvård utan schampo) och naturlig hudvård