No 'poo (hårvård utan schampo) och naturlig hudvård
Vad betyder forkortningarna ni skriver?
Vad betyder forkortningarna ni skriver?
Ok, tack, jag har inte last dom andra tradarna, blev sa jattenyfiken pa denna o kikade in. Kanner ni att ni blir riktigt rena i harbotten om man bara tar tex vatten, eller bara appelcidervinager o sa vidare. Jag har mer at det "feta" harbottnen, sa jag tror inte det skulle funka pa mig, jag anvander shampoo, men kravmarkt (organic)som det heter har i USA. Endast naturliga ingredienser utan farliga tillsatser o inte heller djurtestat.
Vad tror ni?
GRATTIS!!
Vill tillagga att alla Crearomes produkter e kanon, Jag e aromaterapeut sedan flera ar tillbaka, o har tillverkat en hel del olika hud/kropps produkter, o Crearomes e klart bast! ;)
Tjejer, vad rekomenderar ni nar man plotsligt fatt en helt otrolig forandring i hyn? Jag har sedan jag flyttat till USA fatt otroligt fet hud i ansiktet o i harbotten. Jag hade skonhetssalong i Sverige i 10 ar innan, o jag har provat precis allt, o da menar jag ALLT!! Inget hjalper det e saaaaa jobbigt!!!
Kanner nagon igen sig o kan komma med tips sa vore jag saaaaa tacksam!! :)
Vi ska snart borja "forsoka tillverka en bebbe" Jag vill smorja magen med nagot riktigt bra sa magen haller sig fin. Som solrosolja, eller avocadoolja med en droppe lavendel i kanske. Det e bra gentemot bristningar.
Foresten, var det ingen som visste nagot ang hyn, kanske nagot tips i mitt inlagg tidigare? Skulle bli sa glad!
Ja du har ratt, min mamma tex har bristningar pa sidorna av magen, men hon smorjde sig aldrig med nagot, sa jag ska nog gora det......for sakerhets skull.
Ja, gud sa skont att det finns mycket att anvanda, jag ska allt prova det ena o det andra bara det e naturligt o bra for mig :)
Om jag nu lyckas bli gravid forstass..