Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Adopterade från Chile!

Här vill jag oxå vara med!!
    Är adopterad från chile jag med.
    Är född april 78 och kom till sverige december samma år.

som det ser ut i mina papper är jag född i santiago och uppvuxen med mina mor eller farföräldrar tills jag blev bort adoterad.

Har inte vart i chile men är himmla nyfiken på mitt ursprung.

Men vad är Sename??

• maria1978
    Sol 77 skrev 2008-06-21 18:09:29 följande:
    Hej Maria!Välkommen till tråden :), Jag är oxå född i Santiago, född November-77, och kom hit Januari-78.
    TACK!!
  • maria1978

har alla ni adopterade syskon ni med eller är det bio syskon eller kom ni i syskonpar?!?!

själv har jag en bror som heter Jonas och är adopterad från temuco. Kom till sverige dec -81 som två månaders bebis.
    Han har haft turen att fått personligt brev med sig med födelsedatum och allt på sina Bio-föräldrar.
    Men han är tvärt om mig han är inte ALLS intresserad av sin bakgrund eller något?
    Å han har ju verkligen chansen att få kontakt med sin Bio-släkt/familj

• maria1978

Sol77: Oj beklagar verkligen din brors bortgång. Fy!! Men kan det vara så att det är lite typist killar att inte vara så där jätte intresserad av sitt ursprung

Jag måste nog ärligt säga att jag ibland känner en vis avundsjuka för att jag inte har mer information än vad jag fått. Men det är kanske lite typist mig jag är så nyfiken och skulle veta mer. Istället för att vara nöjd.
    Samtidigt har jag vart för lat att börja rota i mitt ursprung.
    Jag vill att allt ska gå så lätt...

• maria1978

Svartfot: Det är verkligen typist killar

Svar på tråden Adopterade från Chile!