Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Nej inte den värsta.
Fast jag kommer ihåg att jag tänkte: Nu skiter jag i det här, nu åker vi hem! (inte för att det gjorde för ont, utan för att jag tröttnade på att vänta )
Nej inte den värsta.
Fast jag kommer ihåg att jag tänkte: Nu skiter jag i det här, nu åker vi hem! (inte för att det gjorde för ont, utan för att jag tröttnade på att vänta )
Runt 10 minuter efter att Amanda var född frågade jag pappan om vi inte skulle åka hem och göra oss en till Så jag får faktiskt säga att jag nästan kan svära på att jag glömt smärtan och därför säger som jag säger.
MEN klart det gjorde ont, det gjorde det helt klart men en värre smärta är när man slår i tån i en tröskel (visst går den smärtan över snabbare men bra mycket ondare gör den), att få sprutor gör enligt mig bra mycket ondare (men jag är visserligen spruträdd så det mesta är nog psykisk smärta).
MEN runt 2 veckor efter förlossningen ville jag inte ha fler barn, jag hade blivit sydd och stygnen hade gått upp. Varje gång jag kissade sved det som bara helvete och jag grät på toaletten och tänkte att om min syster kommer och talar om att hon är gravid så ska jag fan råda henne till abort. För att inte tala om förstoppningen jag hade!