Inlägg från: t h o w e |Visa alla inlägg
  • t h o w e

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Hmmm! Är det bara jag som har blivit anmäld för att jag har lagt ut en länk till min blogg här? FL tog bort mina inlägg när jag har länkat till min blogg.. why?
  • t h o w e
    anna apelsin skrev 2008-07-08 21:57:51 följande:
    Inte jag i alla fall (än?). Varför bli anmäld för det? Får man inte länka till sin blogg?
    Eller anmäld, men det här fick jag efter varje gång jag hade skrivit i tråden...

Ärende: 146193 Ett inlägg som du har skrivit under rubriken "Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!" har plockats bort. Inlägg vars främsta mening är att göra reklam för eller främja produkter, företag, organisationer eller för att gagna någon ekonomiskt får inte postas i forumet. Att använda forumet för att sälja produkter och tjänster är inte tillåtet, inte heller att efterfråga kontaktuppgifter i detta syfte. Hänvisning till kommersiell plats eller andra liknande annonsplatser är inte tillåtet.

Klicklänkar är inte tillåtna. (En klicklänk innehåller ett id som ger dig poäng. Poängen omsätts i någon form av belöning och därmed är det att tolka som reklam)

Metrobloggen är en blogghost där medlemskapet innebär att man tjänar pengar på antalet besökare vilket innebär att länkning till den är ett brott mot Familjelivs reklamregel.

Du får en tillsägelse för länk till Metroblogg i inlägget.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php
Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!