Inlägg från: we wish for a baby |Visa alla inlägg
  • we wish for a baby

Min blogg heter: Två som önskar bli 3, En väntan som blev längre än 9 månader

Jag bloggar  mest om min  vardag  & mina mans kamp om att få bli gravida & få bära barnet i hela vägen ut, vi har kämpat i 5 år för de & sedan i mars började vår resa att med hjälp av IVF (provrörsbefruktning) öka chansen på att få bli gravida , Har sedan i mars fått två befruktade embryon insatta i mig vilket resulterat i två graviditeter  som slutat i två hemska missfall.
    Om ett par veckor är de dags igen... att få tillbaks vårt befruktade embryo som nu ligger nedfryst på kliniken.

Välkomna!

www.annadenisekarlsson.blogg.se

• we wish for a baby

HjärtaJag puffar min blogg igen {#emotions_dlg.flower}

Jag har en IVF Blogg ( provrörsbefruktning). Vi är barnlösa och behöver provrörsbefrukning för att nå lyckan om att bli en famil. Vi kämpat i 6 långa år!
    Men nu på börjar vi behandling nummer två vilket innebär att man får hormoner i form av sprutor som man tar själv hemma.
    En resa av blod, svett och tårar men oxå helt fashinerande & så otroligt att man kan befrukta ett ägg utan för kroppen

Följ gärna med oss på vår resa behöver att allt stöd och pepp vi kan få nu för att vi ska lyckas den här gången och få bli föräldrar detta år Hjärta 

Min blogg heter :
    Två som önskar bli 3, en väntam som blev längre än 9 månader

• we wish for a baby
    Min blogg handlar om vår kamp om att få bli gravida, Jag och min man är oförklarligt barnlösa och behöver hjälp av provrörs befruktning (IVF) för att bli gravida! Vi har kämpat i sex år nu och blev under 2010 gravida 2 gånger med hjälp av IVF med slutade tyvär i missfall båda gångerna! Nu har 2011 börjat och jag hoppas få bli mamma i år <3 Följ gärna med oss på vår resa! Vi behöver allt stöd och pepp vi kan få!!

De är en IVF blogg och heter : Två som önska bli 3, en väntan som blev längre än 9 månader

Välkomna in och följ med oss på vår andra resa som startar vilken dag som helst nu Hjärta

• we wish for a baby

Två som önskar bli 3, en väntan som blev längre än 9 månader..

Min blpgg handlar om vår kamp om att äntligen få bli gravida. Vi har vart barnlösa i snart 7år, och har sedan ett 1.5 år tillbaka blivit utredda till oförklarligt barnlösa & försöker nu med hjälp av IVF (provrörsbefruktnig) att en dag få bli gravida, jag har under de senast 12 månader fått 4 befruktade embryon tillbaks i min livmoder, varav av två ledde till graviditet men slutade tyvär i missfall och efter missfallen har de inte velat ta sig mer Gråter 
    Nu väntas op om en vecka för att kolla att allt ser bra ut. Sen får vi vårt 5:e embryo tillbaka som nu ligger ned fryst på kliniken.

Följ gärna med mig och min man på vår resa över att få det vi så mycket längtar efter!

• we wish for a baby

*PUFFAR LITE HÄR IGEN* {#emotions_dlg.flower}

Min blogg handlar om vår kamp om att äntligen få bli gravida. Vi har vart barnlösa i snart 7år, och har sedan ett 1.5 år tillbaka blivit utredda till oförklarligt barnlösa & försöker nu med hjälp av IVF (provrörsbefruktnig) att en dag få bli gravida, jag har under de senast 12 månader fått 4 befruktade embryon tillbaks i min livmoder, varav av två ledde till graviditet men slutade tyvär i missfall och efter missfallen har de inte velat ta sig mer Gråter 
    Nu väntas op om en vecka för att kolla att allt ser bra ut. Sen får vi vårt 5:e embryo tillbaka som nu ligger ned fryst på kliniken......... OP blev inställd för min mens är utebliven helt utan förklaring, så nu hoppas vi får tina upp vår frysis i maj redan, får besked om de på tisdag 25/4 Obestämd Då får jag tillbaks vårt nedfrysta befrukatade embryo i maj. Hoppas Hoppas..

Följ gärna med mig och min man på vår resa och att når vår dröm med ett slut resultat en bebis i vår famn Hjärta 

• we wish for a baby
    Jag puffar min blogg här igen Glad

Jag och min man är ofrivilligt barnlösa & har sedan 2010 försökt att nå den totala lyckan med hjälp av IVF (provrörsbefruktning) Vi har sedan dess totalt fått tillbaka fem befruktade embryon. Som i sin tur resulterat i 3 missfall & 2 minus. Dessa insättningar har vi använt os av två hela ivf försök inkl frysförsök.

Igår påbörjade vi vår tredje behandling och jag är åter igen slav under hormonsprutorna. Denna ivf med ett helt nytt hormon, så nu hoppas vi så in i bomben att detta försök ska leda oss till en bebis i famnen om 8-9månader. Hjärta

Resan har börjat och ni är jättevälkomna att följa med oss på vår resa som jag bloggar om var dag.
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    Två som önskar bli 3, en väntan som blev längre än 9 månader
  • we wish for a baby
    Äntligen så får jag oxå dela med mig av en mamma blogg! Men för oss var det ingen självklarhet att vi skulle få bli föräldrar. Efter en längtan på 5år, 3 IVF.behandlingar och 3 tuffa missfall så är vi nu sedan 10 månader tillbaka föräldrar till en helt underbar kille!

Under denna länk kan ni läsa om vägen vi fick vandra innan vi fick Julian i våra famnar!

livetmedjulian.blogg.se/category/ivf.html

Välkomna att kika in till oss!

www.livetmedjulian.blogg.se

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!