Inlägg från: Charlow |Visa alla inlägg
  • Charlow

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Välkommen in i min smyckesblogg, Unika & handgjorda smycken av mig som garanterat ingen annan på stan har. Mamma/gravid-smycken, vackra örhängen( nu även i äkta silver), personliga namnsmycken, herrsmycken, armband, halsband, stora ringar, Skyddsänglar mm! Hoppas att Ni hittar något kul. Kika gärna in och låt er inspireras! :)

www.enelfindelmar.blogg.se

• Charlow

Välkommen in i min smyckesblogg! Unika & handgjorda smycken av mig som garanterat ingen annan på stan har. Nyheter som vackra Skyddsänlgar, personliga graverade smycken, örhängen( nu även med örkrokar i äkta silver 925!), stora ringar, Mamma/gravid smycken mm. Kika gärna in hoppas att Du hittar något fint eller bara låt dig inspireras! :)

Charlotte

• Charlow

TÄVLING!!!

TÄVLING!

Var med och tävla om ett personligt namnhalsband med en vakande skyddsängel
     där Du själv väljer vad som ska stå på,värde 189 kr!

Även valfri färg på skyddsängeln :)

• Charlow

TÄVLING!

TÄVLING!!!
    Just nu har jag en tävling på min smyckesblogg om ett halsband (värt 189 kr.)
    Tävla och vinn ett vackert personligt namnhalsband med en vakande skyddsängel (i valfri färg) där Du själv väljer vad som ska stå på brickan, antingen ett namn, ord eller datum!
    Tävlings reglerna är enkla , vinnaren dras på lördag och vinnaren kontaktas via mail.
    Lycka till!

• Charlow
    TÄVLING!! Hjärta

Var med och tävla om ett val av 4 olika smycken!

Du kan välja mellan 2 olika sorters Ear Cuffs, ett par lila fin-örhängen med örkrokar i äkta silver 925, eller ett personligt namnhalsband med en vakande skyddsängel (i valfri färg)där du själv väljer vad som ska stå på! 

För att vara med och tävla behöver du ha en egen blogg där du länkar till denna bloggen,kopierar denna bilden och skriver på din blogg om tävlingen.
    När du gjort det skriver du en kommentar på detta inlägget att du är med och tävlar och även din blogg adress samt mail adress samt vilket smycke du skulle vilja vinna.

Tävlingen avslutas onsdagen den den15/3 , jag utser då vinnaren och konaktar vinnaren via mail.

Var med och tävla här :

• Charlow

TÄVLING!   på www.enelfindelmar.blogg.se

TÄVLA om ett valfritt smycke på Enelfindelmar!

Tävlingsregler :
    *Klicka dig fram i de olika kategorierna i spalten nere till höger, välj ett smycke du skulle vilja vinna.
    *Skriv ett inlägg i din egen blogg om denna tävlingen och länka, lämna en kommentar i detta inlägget så att jag kan se att Du länkat samt vilket smycke du skulle vilja ha om du skulle vinna och din mailadress.

Vinnaren utses på Fredagen den 30/4 och kontaktas per mail.

Lycka till! :)

tex:
  • Charlow

TÄVLING! Hjärta
       Tävla om att vinna ett unikt smycke från Enelfindelmar! Nu kör vi igång en tävling igen och nu kommer inte bara en, utan 2 st vinnare att utses och som får välja ett smycke som de får hemskickat helt gratis.

Tävlingsregler: 1. Välj ut ett smycke av de sju nedanstående bilderna Du skulle vilja ha. 2. Du måste ha en egen blogg där Du tipsar om denna tävlingen i ett inlägg och länkar till den här sidan. 3. Skriv en kommentar i detta inlägget om att Du är med, din mailadress, din blogg samt vilket smycke Du skulle vilja ha om du vinner.

Tävlingen avslutas den 15/8. Vinnarna kommer att kontaktas via mail! :) Lycka till! www.enelfindelmar.blogg.se

1. Ett par vackra ljusblå/turkosa örhängen av facetterade pärlor med örkrokar i äkta silver! 2.Ett budskapshalsband med texten "Änglavakt" samt en liten Skyddsängel i valfri färg. 3. Ett halsband med texten "Hope" ,en liten änglavinge och en facetterad pärla i valfri färg. 4.Ett par gnistrande örhängen med turkosa och ljusgröna krackelerade pärlor och fina detaljer. 6. Ett litet ljusrosa prinsessarmband i ljusrosa läder för lilltjejen. 7. Ett halsband av en vacker Skyddsängel som håller i ett hjärta med texten "Hope".

• Charlow

Bläddra i de olika kategorierna i spalten till höger för att se alla smycken.
    Tävlings regler:
    *Du måste ha en egen blogg
    *Välj ett ut det smycket du skulle vilja ha om du vinner
    * Kopiera bild på något smycke i bloggen, länka från din blogg och tipsa andra om tävlingen.
    * Skriv en kommentar här om varför just Du ska vinna!
    *Glöm inte att skriva ditt namn och mail adress/ blogg adress så att vi kan nå dig om du blir den lyckliga vinnaren!
    Tävlingen avslutas den 15/ 11, Lycka till!! :)

• Charlow
    Jag är medlem på en ett Mamma forum på facebook där det diskuteras allt möjligt som har med familjelivet och graviditet och barn och göra. Det finns helt galna människor där inne enligt min åsikt. Många kloka också, men jag förvånas lika mycket varje gång jag loggar in där. 

En mamma inledde debatten med rubriken: 

Och så blev det världens debatt. Och det lustiga är att de flesta som kommenterade där var faktist gravida som röker/rökte under sin graviditet och verkligen försvarade det in i det sista. Kom med massa ursäkter och undanflykter. Jag tycker det är helt galet att röka när man bär ett barn i sin mage. Det är livsfarligt och medför massa risker för barnet, vilket dessa mammor verkar skita i. Trots att de på mödravårdcentral informerar jätte nogrant med riskerna för alkohol och tobak under graviditet. Idioti!  Trots att en utav mammorna skriver att hennes dotter föddes förtidigt och dog av att hon rökte när hon var gravid så fortsätter de att försvara rökning när man är gravid.. Hela debatten tog jag inte med utan bara en liten liten del för den var galen och på sandlådenivå där folk hotade och hoppade på varandra som galna hönor.

Kolla gärna in den är väldigt intressant och knäpp...

www.charlottesplace.blogg.se 
Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!