Inlägg från: Ellans |Visa alla inlägg
  • Ellans

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Min blogg uppdaterar jag flitigt. Skriver mycket om hur det är att vara mamma och hemma med en liten. Vardagen. Shopping... jaa, det mesta! Bara kika in om ni är nyfiken eller vill ha något nytt att läsa för en stund :)

elenia.blogg.se

• Ellans

Här hittar ni en mammablogg som innehåller mycket mer än bara det. Jag pysslar, bakar, shoppar, fotar mycket, tipsar och skriver om min vardag i stora och små stunder. Välkommen att titta in, elenia.blogg.se

• Ellans

Välkommen att följa min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv. Inredning, shopping, bakning, foto & familjeliv är bara en del ni hittar hos mig. Nu väntar vi vårt andra barn, så en del gravidbloggning kommer det också att bli :)

eleni.se

• Ellans

Nyårsafton 2013-2014

Välkommen att följa min blogg. En shoppingglad och fototokig mamma som skriver om det mesta som faller mig in. Till största del om inredning, shopping och familjeliv tillsammans med mycket foton. Hoppas ni hittar till mig och ska trivas :) http://Eleni.se
  • Ellans
    Ellans skrev 2014-01-01 18:07:42 följande:
    Nyårsafton 2013-2014

Välkommen att följa min blogg. En shoppingglad och fototokig mamma som skriver om det mesta som faller mig in. Till största del om inredning, shopping och familjeliv tillsammans med mycket foton. Hoppas ni hittar till mig och ska trivas :) Eleni.se
    Glömde även att berätta att vi nu går i väntans tider på vårt andra barn. Är det fler som väntar smått till sommaren och som har en blogg? Kommentera gärna i min blogg så kanske vi kan följas åt :)
Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!