Inlägg från: CarolaE |Visa alla inlägg
  • CarolaE

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Roligt med nya bloggar att läsa! Här är min finlandssvenska blogg med ca 400 unika besökare om dagen. Skriver om graviditet, babyförberedelser, vikt, vardag, massa goda recept och massa annat roligt! BF 28.05.14 Kika gärna in! Http://carroekman.blogspot.fi :) uppdaterar minst 4 ggr per dag.

• CarolaE
    Barn borde redan från små få lära sig att vara öppensinnade och veta att det är normalt att män kan bli förälskade i män, och kvinnor i kvinnor. Det ordnas pridefestival i min stad i sommar, och kritiken är enorm! Vilket är SÅ FEL!!  carroekman.blogspot.fi/2014/02/regnba gsflaggor-pa-var-vita-fina-vagn.html

• CarolaE
    CarolaE skrev 2014-02-25 17:33:49 följande:
    Barn borde redan från små få lära sig att vara öppensinnade och veta att det är normalt att män kan bli förälskade i män, och kvinnor i kvinnor. Det ordnas pridefestival i min stad i sommar, och kritiken är enorm! Vilket är SÅ FEL!!  carroekman.blogspot.fi/2014/02/regnba gsflaggor-pa-var-vita-fina-vagn.html

carroekman.blogspot.fi/2014/02/regnbagsflaggor-pa-var-vita-fina-vagn.html
  • CarolaE

HTTP://WWW.CAROLAEKMAN.COM

- Var med i en reality tv-show, SIMON THE STREETGAME

och första priset är en RESA TILL LAS VEGAS! Första avsnittet ute!
    - Babyns första outfit hon kommer ha när hon kommer hem från BB
    - PF STYLE hela veckan!!
    - Recept på cheesecake muffins! MUMS
    - Moderskapsförpackningarna från 1994-2014 (alla mammor får i finland en "mamma låda" fylld med kläder och saker till bebisen! Läs mer om det! 
    - BF 28 MAJ

HTTP://WWW.CAROLAEKMAN.COM
Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!