• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • 2diamonds
    Hej!

Jeanette 29 år och lever tillsammans med min D som jag så fint kallar honom på bloggen. Vi har två guldklimpar som heter Lias(-09) och Noomi (-13). Sen har vi en till familjemedlem och det är vår hund Rocco.

I min blogg får ni läsa allt från min fullspäckade vardag till en utekväll tillsammans med mina vänner. Jag skriver om min träning, våra utlandsresor, kläder, recept, men jag delar framförallt  med mig av mycket personligt.

Vi är en familj som sällan har tråkigt och det är full rulle jämt och ständigt.

Jag kommer att dela med mig av livets underbara stunder!
    VÄLKOMMEN!

livetsunderbarastunder.bloggplatsen.se

• fitnessforlove

Hej!
    Ni får jätte gärna följa min ny startade blogg. www.fitnessforlove.blogg.se där jag skriver om min resa till ett hälsosammare liv. Jag har fått 3 st barn tätt. Nu vill jag satsa på att få en fin vältränad kropp. Men jag behöver mycket peppning, ris och ros. Läs bloggen och ge kommentarer om vad ni tycker att jag borde göra. Hej hej

• emm no1

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord och lite till. Är det något ni vill att jag ska skriva om eller fota eller så så skriv värna det så ska jag se om det går att ordna, gillar utmaningar. Allmänt handlar inläggen om min vardag i stort och smått :)

Www.nattstad.se/muminsmurf

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!