• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • Flickanx2
    Verkar som de flesta tycker det är duktigt att kunna hålla "flera bollar i luften".
    I alla fall är det vad vi tjejer ofta brukar skryta med att vi kan.

Har kommit på att jag blir bara mindre effektiv när jag försöker mig på det.
    Kan  inte låta bli att inflika att när jag menar "en sak i taget", då menar jag att:

när jag ska på toan plockar upp den där legobiten, tar med mig toapapper och passar på att skura handfatet, eftersom jag ändå är igång liksom.

Dé ni killar;)

ekdungen.blogspot.se/

• Hem underbara hem
    Nu har vi öppnat vår sprillans nya webbutik. För alla som älskar prints av ord och meningar. Just nu, som premiererbjudande, så ligger två söta prints ute "som start", och med ett exlusivt priserbjudande. 10 kr för en print. Men bara just nu!

Så skynda in om du vill ta del av erbjudandet.

Klicka i bildlänken för att komma till den nyöppnade butiken.
    Fler prints kommer inom kort, men då till ordinarie priser.

Varmt välkomna !!
  • Flickanx2
    Rör inte min tvilling!!!

Trillingnöt tas bort ur Alladinsasken och ersätts med Hallonlakrits!
    Här snackar vi katastrof och brott mot mänskliga rättigheter!

Den kära Trillingnöten har funnits med sedan 1950-talet, nu ska den gå i pension.
    Tydligen gick det väldigt bra när de lanserade Marabou Black.
    Därför de ville ha med lakrits nu, det ska bli en till med smak av Fläderblom.

Visst alla praliner har väl sina "fans" kan jag tänka.
    Jodå, jag tycker också det är roligt med lite nya smaker, fast om du ska vara ärlig:
    "Är det inte Trillingnöten den som går åt först?".

Tycker de kan ta bort den där med sprit i som är i mitten.
    "Vilken tycker du?"

ekdungen.blogspot.se/

• Flickanx2
    Asså... i helgen var jag så lat!

Fick ingenting gjort, trots att det var världens skönaste höstväder utomhus.
    Fattar inte vart dagarna tog vägen, om jag ska vara ärlig.
    Först vart det morgon, sen middag och plötsligt kväll.

Förutom att ha umgåtts med Doris (katten) så har det enda "vettiga" jag gjort idag varit att byta ut min handväska (ja, har "pippi" på såná).

Vad har DU gjort för världsomfattande viktiga grej då?

ekdungen.blogspot.se/

• Business Bloggers

Hej!

Jag tänkte tipsa om ett bloggevent för er som gärna vill tjäna lite pengar på era bloggar.. Läs mer här: www.businessbloggers.se

Med vänliga hälsningar
    Tina

• Fino

Väldigt ny på familjeliv (är en riktig smygläsare). Men jag tänkte berätta om min kommande blogg.

I slutet av november flyttar jag till Chile ett halvår, med min chilenska man och våra två döttrar (1,5 och 4,5 år). Jag kommer skriva lite om hur det är och vad vi har för oss på andra sidan världen.
    Det kan ju vara intressant då många inte vet så mycket om Chile här i Sverige.
    Jag lovar, ibland blir det en hel del kulturkrockar!

Redan nu finns det några inlägg om planeringen inför resan:

lasuecaexploradora.wordpress.com/

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!