• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • Vaniljlatte
    TårtBiten skrev 2008-06-25 19:53:30 följande:
    Lägger in en länk till en tidigare tråd ang blogg och reklam.www.familjeliv.se/Forum-5-163/m33188045.html
    fan vad less jag blir.. *muttrar* men skitsamma, jag länkar till min ändå, för jag har ingen ekonomisk vinnig för det hela . .(och skulle nu någon kolla in min blogg och se att det står "bloggvärde" längst ner så är det alltså inte på riktigt. )
  • the devil wears CM

Jag bloggar endast här inne på FL just nu, kika gärna in. Det har 37 000 före Er gjort

• Yssa

Min blogg heter "Susannes blogg". Vem är jag då? Jo, jag är en 30+ mamma med sambon "Pappersgubben", dottern "Skruttan" född juli 2006, två katter (som gör sitt bästa för att ställa till det för oss) och en stoooor underbar familj! Jag är mitt uppe i livet och stundtals är det en aning galet - men jag skulle aldrig vilja byta det! Skriver om allt mellan himmel och jord som rör och berör mitt liv och mig - så kika in om ni vill läsa om en smått galen tjej som älskar sitt liv... Jag är totalt fast för digital scrapbooking, och några av mina verk kan du se i bloggen. Där finns också mina freebies som jag gör emellanåt.
    yssasblogg.blogspot.com

• Yiyah 08

yiyah.blogg.se

Om det som faller mig in. Just nu mest tröttsamt tjat om hur trött jag är på att vara gravid

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!