Inlägg från: zasata
|
-
-
-
App-tips!Ibland räcker det nog bara att vara riktigt trött småbarnsförälder. haha. <---- App för dig?
OrkeslösKänner mig som värdens sämst mamma. Sämsta flickvän, sämsta vän, sämsta ex. Jag orkar inte idag. Behöver bryta ihop och ta mig upp.
Matlagningsguide för personer med ADHD – problematikSkrattvarning -
Bikinin är på!Jag laddar!Just det, jag skall bara. Min snurriga hjärna!Hos min psykolog idag frågade honom och sjuksköterskan hade ringt i måndags. Va sa jag nä varför skulle hon göra?Matlagningsguide för personer med ADHD – problematik
Jo jag hade ringt i fredags, och hade någon fråga om min medicin och hon hade ringt upp i måndags, jag hade tydligen pratat med henne. -
Gamle port open stage 16 april 2013
Jag hatar att bli kallad egoist.Själv känner jag mest jag nog bara vill bli bekräftad. Det är det som är så svårt, vad är normalt? Vad är inte normalt? För mig är ju mina känslor normala.
Jag har alltid haft dom, alltid känt som jag gör. Tills någon i vintras sa att det är fel.
Jaha, vadå fel, Hur kan det vara fel?
Not to my self..a detta med att sluta sura är svårt, jag vill ju inte vara sur. Egentligen är jag nog inte ens sur. Utan mer sårad. Även om jag kanske inte borde. Så känner jag mig sårad och alltid att jag kommer i andra hand, eller tredje. Aldrig första. Jag vill vara prio ett, ett kunna få låtsas att jag kanske är det någon gång? -
-
-
Kräkas för jag äter för mycket.Zumba!Lite god mat.Domedagen.zasata.blogspot.se/
Frågan jag ofta ställer mig är, om jag blir av med min kräkfobi, skulle jag då börja kräkas när jag tycker jag ätit något jag tycker är dåligt eller för mycket? -
Hela huvudet snurrar - ett terapi inlägg.Kanske dags för medicin? Tar den bort denna förvirringen kanske... Om inte annat brukar den göra mig lugnare i dessa tillstånd fast på fel sätt tror jag. Eller jag vet inte. Fuck jävla medicin den funkar ju inte alls.
KatastrofLeo tittade lite på mig vred sig om, och somnade om. Trodde jag kunde lägga mig igen. Då hör jag Ebba"sover Leo?" aah sa jag. "jag har ont i magen." under vad som kanske är tre sekunder kan jag inte röra mig utan bara allt som går igenom mitt huvud och svimmar nästan. Jag blir likstel.
zasata.blogspot.se/ -
Godnatt
Vilken helg..I lördags hade vi barnkalas, 23 barn med mina. Vet ärligt inte hur jag tänkte alls?
Hemläxa...Jag är ur usel på läxor! Jag har verkligen tänk och tänk och tänkt att jag skall göra detta, då vi skall börja med massa KBT mot kräkfobin.. Men jag får ju aldrig tummen ur röven det är alltid något annat.
Grattis älskade prinsessa på 6-års dagen.