• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • hjärtemamma

Jag började blogga för knappt en vecka sen så den fortfarande under uppbyggnad. Den handlar om tips och idéer till alla som arbetar inom förskolan. Många av tipsen kan man även göra hemma med sina barn forskoletipset.blogg.se

• zasata

Blogga i stället för att bråka?

Jag vill bara lägga mig så jag slipper känna något.
    Jag vill bara skrika rätt ut för det gör så ont i min kropp av all ångest och alla känslor som ingen förstår.
    Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.

zasata.blogspot.se/2013/03/blogga-i-stallet-for-att-braka.html

Försökt få ner mina tankar under ångesten av ADHD och Borderline och medicinering..
  • zasata
    En rörig Måndags-hjärna.
    Klockan är 12:38 i skrivande stund.
    Vaknade vid 6:15 första gången för Johnnys klocka ringde, 6:30 var det bara att gå upp för då hade han såklart väckt Leo.
    Fixade en flaska välling till honom, och jag tog mig en biobics, actimel och 30mg ritalin.

Blogga i stället för att bråka?
    Jag vill inte skada mig själv, men det är i just dessa tillfällen jag inte kan låta bli.

zasata.blogspot.se
Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!