• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • Jennifer 783
    www.nattstad.se/nordgreen

Mitt liv, mitt kaos.. Och en resa som heter duga. Försöker klara av min vardag som består av öppenvård för mitt missbuk som drogare, samtidigt brottas jag med mina diagnoser bestående av ADHD & Borderline och det är inte lätt alla gånger. Tillråga på allt har jag en fantastisk liten flicka som är inne på sitt sjunde år :)

• 2diamonds
    Hej!

Välkommen in i min fantastiska värld.. familjeliv, mode, inredning, personligt,, träning, resor, recept och massa massa mer!

Jag är 28 år och bor i Stockholm med min fästman, våran 3.5 år gamla son och våran pitbulltik Nicki.
    Jag väntar barn nummer två och är gravid i v 33 nu. 

Jag har många trogna fina läsare Hjärta

livetsunderbarastunder.bloggplatsen.se

• jajja

Strömmingsloppet, borttappad medalj, bäckensmärta och blommor som äntligen blommar för första gången sedan jag sådde dom, blåa vitsippor. www.frugnu.blogg.se

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!