• jippy

Inga symptom men ändå gravid

Intressant tråd. Puffar upp den! Skrattande

Undra om det är lika vanligt att inte ha några symtom alls som att ha symtom? 
  • jippy

Hmmm....intressant. Funderade just på det det med mensvärk förut.

Jag hade värsta mensvärken idag. Men har inte fått mens än. Vanligtvis brukar jag inte ha ont innan utan bara när mensen väl kommit. När hade du själva värken? 
    s n ö ä n g e l skrev 2008-09-24 12:19:17 följande:
    Plussade igår, och hade inga symptom alls. Hade lite mensvärk(trodde jag) och var säker på att mensen var på gång. Nu har det övergått till att det drar i magen. Lycka till!
  • jippy

Tack för det snabba svaret! 

Jag hade bim på må/ti och mensvärk i lördags och idag. Mkt konstigt....
     Stort GRATTIS till ditt  och lycka till! 
    s n ö ä n g e l skrev 2008-09-24 19:26:12 följande:
    Jippy: Jag hade själva mensvärken typ i början av veckan, har BIM imorgon. Igår och idag har det dragit i magen och inatt vaknade jag av att det spände och drog..konstigt det där me våra kroppar När har du Bim?
  • jippy

Åh, vad spännande! Coolt att det blir starkare och starkare, antar att det är hormonerna som ökar för varje dag eller nått. Men ett svagt plus är lika mycket plus som ett starkt, har jag hört. 

• jippy

Hi, hi, ja här är det snabba puckar! 

Förstår att du är osäker men jag tycker du ska ta ut all glädje du bara kan! Ett plus är ett plus, helt klart. 
  • jippy

Nope! Inte ett enda. Därför tror jag inte riktigt att det är ngt. Men om den inte kommit om några dagar får jag väl ta och testa. 

• jippy
    Svar på #21
    Thanks! 
    Lycka till med allt! 
Svar på tråden Inga symptom men ändå gravid