Inlägg från: Pansy |Visa alla inlägg
  • Pansy

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Jag kanske är helt ute och cyklar men jag har fått för mig att homosexualitet är något som kommer med på köpet för vissa i samband med födseln, inte något som bara poppar upp p.g.a. att mamma och pappa köpte en leksaksspis till en när man var 1 år.
    Sen tror jag knappast att det går att lura bort genom att köpa en massa übermanliga prylar som t.ex. hammare, bilar, pistoler och stenåldersklubbor.

En annan sak jag har fått för mig är att det finns många kockar som är hetero..

• Pansy
    Svar på #204
    Lingonflickan skrev 2008-12-10 12:18:52 följande:
    Japp, flera har ju till och med barn!Se på tusan!
  • Pansy

Jag funderar starkt på att bli hemma mamma..
    Nu vet jag hur jag ska omvandla mina nyfödda machopojkar till rediga arbetarbögar som kan laga min mat, sy mina kläder och roa mig med schlageruppvisningar på lördagar.

Men jag kommer ju att behöva hantverkare, bilmekaniker, och trädgårdsarbetare. Det kommer mina små bögar verkligen inte ställa upp på. Så då undrar jag.. Vilka redskap och färger behöver jag för att omvandla mina söta små flickor till manhaftiga lebbar?

Hmm..

• Pansy
    Mållgan skrev 2009-03-05 23:20:31 följande:
    Kanske du kunde köpa på dig lite leksaks verktyg (absolut inga gulliga med Bamse eller Pettson på utan TUFFA saker), bara klä tjejjorna i blått o svart och bränna alla barbiesar o dockor. Alla vet ju att det även är färgen på kläderna som avgör. Har en pojke rosa kläder kan ju faktiskt snoppen ramla av=)
    Det där med snoppen.. Mycket praktiskt. Då slipper jag oroa mig för att de är ute på dumheter. De kommer verkligen inte ha något bättre att göra en att passa upp på mig.

Istället för My little ponny och Askungen får flickorna titta på L-word och Transformers. Borde göra susen
  • Pansy
    xxmeyaxx skrev 2009-03-05 23:29:11 följande:
    vore ju rätt illa om de började leka efter... *kippar efter andan*... flickor!!
    Nej, nej :) Pojkarna får sitta i ett annat rum och titta på schlagerfestivalen, Teletubbies, Lalias mat och Top-model
  • Pansy
    xxmeyaxx skrev 2009-03-05 23:40:09 följande:
    Men som sagt, det har knappt gått två månader sedan min son fick sin röda spis.Och nu gillar han att laga mat, vattna blommor.. Han skriker som en tjej och säger "nej" till precis allt Han förvandlas..
    Ohja, har du inte tänkt på hur han vickar på blöjan när han kutar omkring med sin lilla mobiltelefon? Klockrena tecken
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?