Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Puma86 skrev 2008-12-10 10:58:51 följande:

D va d dummaste ja har hört på länge!! Bög är nått man är inte nått man blir... Vi ska köpa en spis till våran son när han blir lite äldre o kan uppskatta d lite mer.. o inte har tanken ens slagit mig att han skulle bli bög för d Herregud! Ja har en lite korkad sambo här hemma som tänker lite korkat ibland me när d gäller sånna saker, som att han vill förbjuda våran son att leka med dockor om han nu vill d, men ja blir vansinnig så d e alltid ja som vinner i den striden.. SOM TUR E!! Låt barnen vara barn o leka med allt dom vill leka med.. att d ska va könsrelaterat i ALLT! Blir så less på d!!
    Tycker inte att du tar TS oro riktigt på allvar....
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:02:50 följande:

Kanske han bara blir bi då?
    Då blir det jobbigt för er under jul osv.... Då vill han ju bara fira när julen är förbi
  • Jazza

Puma86 skrev 2008-12-10 11:08:21 följande:

Jazza skrev 2008-12-10 11:01:51 följande:
    På vilket sätt tar ja d inte på allvar?Man får nog ta sig en tankeställare om man tänker på d sättet, lr ta reda på fakta hur d e egentligen är! Ett barn blir inte homosexuellt bara sådär helt plötsligt när dom blir äldre pga av hur man blivit upppostrad. D är en sexuell läggning som man föds med men som man upptäcker först när man blir äldre! D spelar inte roll om man klär pojken i d mest pojkigaste kläder, ger honom "pojkiga" leksaker, lr förbjuder honom från nått man tycker är bögigt! Alla är sina egna personer och för en förälder att hindra sitt barn från att vara precis den den är är ju inte d minsta humant! Men visst är man så rädd och oinformerad så köp inget som kan klassas som "tjejigt" men tyvär så spelar d ingen roll.. är han bög så är han! D finns inget som kan ändra på d!
    Eller titta efter var tråden ligger....
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:17:10 följande:

nej, men min kusins farmors barnbarns kompis mamma har sagt att det är sant att de blir bögar med spisar!
    Eller så lär de sig att mästra matlagningskonsten och inser att vägen till en kvinnas hjärta (mutta) går via magen... Kommer få ligga så mycket den ungen, va...
  • Jazza

Puma86 skrev 2008-12-10 11:14:21 följande:

Jazza skrev 2008-12-10 11:12:07 följande:
    Jag ser NU vart tråden ligger
    *fniss* Kul att du tände till lite, haha
  • Jazza

Liam05 och Milton08 skrev 2008-12-10 11:36:18 följande:

Då borde min son bli bög eftersom han vill ha en Rosa pulka. Varför ska han inte få det om han tycker att rosa är en fin färg..!? Kan vi tjejer tycka om Grön å svart å blå, så kan väll killar få tycka om Rosa..
    Då skall det vara ljusgrönt, svart med glitter eller bebiblå...
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:31:32 följande:

men usch! sådana där ord får du inte säga..  mage.
    Dagsens sanning.... men du måste se till att han blir knubbig.. ingen litar på en smal kock
  • Jazza

primusbarn skrev 2008-12-10 11:40:05 följande:

Min man lagar mat varannan dag! Nu blir jag riktigt orolig, hur kan jag ha varit så blind?
    Se mitt inlägg om vägen till kvinnans hjärta (läs:murra)*pekar lite uppåt* han vill bara ligga med dig, jag tror inte det är någon fara... så länge han inte gillar tjejfärger och discomusik
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:41:15 följande:

Va? Ska han bli bög OCH tjock? Vad har min son gjort dig?
    Nej nej... jag vill ju bara att han skall få goda utsikter till mycket sex.... Vill honom så väl
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:43:43 följande:

läs: schlager
    Japp, och snelugg
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?