Inlägg från: Rigmor Mortis |Visa alla inlägg
  • Rigmor Mortis

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Givetvis kommer han bli bög. Men han kommer i alla fall inte bli en riktigt fjollig bög, som han blivit om ni skulle köpt en frisörväska till honom. Man får vara glad för det lilla.

• Rigmor Mortis
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 12:34:49 följande:
    Jag har köpt en rosa leksaksdammugare till vår 2-åring i julklapp - han kommer bli både bög och musikalartist när han blir stor.
    Det är ok, om han tjänar mycket pengar.
  • Rigmor Mortis
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 12:36:58 följande:
    Och tar med sin gamla mamma på galapremiärer!!!!!
    Precis! Du kanske rentutav borde uppmuntra honom! Köpa en rosa fjäderboa och lite sånt..
  • Rigmor Mortis

Ännuenprick skrev 2008-12-10 12:40:01 följande:

Va! Har du honom på dagis! Vet du inte att de kör med en massa jämställdhetssnack på de där kommunistiska inrättningarna. *Ger upp*
    Se upp för kommunistiska dagis!

• Rigmor Mortis

Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:49:25 följande:

EKJ76 skrev 2008-12-10 12:44:09 följande:
    Helt chockad! Är detta verkligen Sverige!!
    Man vill inte tro sina ögon! Nu handlade detta visserligen om en fritidsgård, men jag kan garantera att det finns kommunistiska dagis också
  • Rigmor Mortis

Tur att jag köpt en spis till dottern, det måste väl vara en försäkran om att hon inte blir flata? Men vad gör jag om barnet i magen är en kille, han kommer ju i så fall växa upp med en leksaksspis?

• Rigmor Mortis

Wilda04 skrev 2008-12-26 12:04:31 följande:

omg!!! köp inte spisen!!!! han blir ju gay då ju!!! haha.. själv funderade jag på en spis till min son, men köpte aldrig den... men kommer köpa den, en sån där röd från brio... och ska be en kompis bygga en lien diskbänk att ha bredvid....
    *tips* Mickis spis finns på ÖoB för 149:- har jag för mig. En billig slant för att få shoppinghjälp som äldre
  • Rigmor Mortis

Censur skrev 2008-12-26 19:43:05 följande:

exakt. I abnormala fall (som bonden som sökte man) så kan man bli bög även med traktor men det är manligare med traktorer så risken är mindre att man blir bög om pojkar inte får spis utan traktorer och bilar och sånt som är manligt.
    Jag tror att bondens mamma förstörde honom redan i späd ålder, och hans pappa sedan försökte reparera skadan genom att köpa en traktor.
  • Rigmor Mortis

Rita D skrev 2008-12-29 16:37:06 följande:

Många som inte ser vad den här tråden ligger under märker jag. Här har vi sett till att vår som garanterat blir bög eftersom han fick ett helt köksset i julklapp av farmor. Mamma (=jag) bidrog med att hänga upp en lila grytlapp också.. Ha ha! Lila är ju en bögfärg sägs det? Jag måste också vara bög eftersom det är min favvofärg. Jo, han fick kaffekoppar med fat och skedar av mormor också..
    Jamen alltså, kolla bara in Tinky Winky - LILA och BÖG! Han har ju till och med en handväska! Japp, din son är dömd till ett liv som überfjolla.
  • Rigmor Mortis

snöblask skrev 2008-12-29 20:22:12 följande:

Min lilleman sälar sig till skaran "framtida homo" då han var idag var på kalas med en rosa tofs på huvidet, dessutom gick storebror omkring med ett par prinsessvingar oj oj... Nu blir det bilar och militärer för hela slanten nästa år. tror ni jag kan "rädda" dem då?
    Möjligen så att de blir bi, det är för sent att göra dem straighta nu.
  • Rigmor Mortis

TrasDockanLer skrev 2009-01-04 17:10:04 följande:

Bara läst TS. Om han skulle bli bög sen så är han de redan... Inget man blir utav att få en leksaksspis i julklapp. Vilka kokar är de som är bäst i världen på att laga mat om inte män. Och hur många av dem är bögar???
    Jamen allihop förstås. Ta en sak som Iron Chef - det låter ju som en bögporrtidning!
    Där står de, de hårda grabbarna, och smakar på bratwurst. Gay gay GAY!
  • Rigmor Mortis

Dorian Ertymexx skrev 2009-01-05 19:03:39 följande:

Det är ju klart, Jesus älskade ju alla barnen!
    Jo jo, "let the children come" vaddå KOMMA? Hmmm? *tar fram stora förstoringsglaset*
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?