Inlägg från: Bebis |Visa alla inlägg
  • Bebis

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Oj min son som har båda spis och dockor.... En rosa skjorta springer han oxå runt i för tillfället.... Menar ni att det är kört nu?!

Don't Panic
  • Bebis
    siamusen skrev 2008-12-26 15:06:58 följande:
    Bebis skrev 2008-12-26 15:06:05 följande: Jopp.
    Attans....
    Don't Panic
  • Bebis
    vintjej skrev 2008-12-26 15:09:54 följande:
    Siamusen, jag ser vad tråden ligger nu och förstår vad det hela rör sig om nu. Men det vore kul att se den skämtstudien.
    Don't Panic
  • Bebis
    LovelyLady skrev 2009-01-01 09:27:39 följande:
    Jag hoppas att du skämtar....för det första OM han nu skulle vara bög så är det väl hemskt av en förälder att inte vara mer stöttande i det, för det andra....hur kan man ens tro på minsta lilla allvar att nåt sånt skulle påverka den sexuella läggningen. Snarare kanske din son blir en fin och jämlik människa och säkert gladare oxå om han får leka med det han gillar istället för påtvingade grabbiga leksaker!...herregud
    Skämtar!? Här i sandlådan det kan väl aldrig vara möjligt!
    Don't Panic
  • Bebis
    Magggie skrev 2009-02-14 22:30:43 följande:
    pucko
    Det är ganska gott men det hör väl ändå inte hit?

Eller menar du att det oxå är en bidragande faktor?!
    Don't Panic
  • Bebis
    siamusen skrev 2009-02-15 00:49:02 följande:
    Bebis skrev 2009-02-15 00:45:23 följande: Ahaaa...så måste det ju vara. Jag trodde hon menade att JAG var ett pucko.Vad smart du är Bebis. Hur gör du egentligen?
    Lägg högra benet bakom huvudet och kittla dig själv med stortån bakom vänstra örat. Du ska se att allt blir oooo så mycket klarar då! *lovar*

Min son (som haft leksaksspis i två år nu) gjorde idag världens finaste hjärta och gav till grannpojken. Så vi är på god väg här hemma!
    Don't Panic
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?