Inlägg från: AnnchristineJohanson |Visa alla inlägg
  • AnnchristineJohanson

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

hahaha måste faktiskt få säga att den här tråden var lite små kul=) snälla nån, pojken 1 år? köp va tusan du vill till han..min kille på snart 2 år leker gärna med syrrornas leksaker o vill han nu ha en spis i julklapp så var sågod...hehe inte blir dom bögar pga leksaker, det sitter i eller kanske ska säga rättare sagt i psyket då kanske? ja kör hårt med leksakerna, blir han bög så blir han, kan bara lova att det är INTE pga leksakerna isf..HAHAHA.
    Vad tänker folk med igentligen ;)
    Inget illa mot dig xxmeyaxx utan tänkte på dina såkallade kompisar.
    Lyssna inte på vad andra säger, gör det som du känner för o vad din son vill.
    Är väl bättre köpa sånt han leker med än o köpa sånt som bara får ligga?? eller??

=) //Anki

• AnnchristineJohanson

siamusen....ja då är jag lesbisk för att jag lekte med killgrejer då jag var liten då el? och jag är tillsammans med karl och har barn...hmm skitsnack..
    Och ingen jag känner har då blivit nå bög pga nå jävla leksaker..Skärpning, helt och hållet inbilning..
    Kanske önsketänkande ist ...

• AnnchristineJohanson

snacka om bisarra...och snacka om att nervärdera era barn..jises..väx upp...leksaker gör inte folk till bögar/flator..snälla nån..ingen ja känner har då blitt det..

• AnnchristineJohanson

siamusen skrev 2008-12-29 14:08:00 följande:

AnnchristineJohanson skrev 2008-12-29 13:58:34 följande:
    De kanske inte hade några leksaker.
    hahaha jadå nog hade dom det..och jag e en av dom.
    Lekte BARA med killgrejer o inte tusan lagt åt tjej hållet för det...
  • AnnchristineJohanson
    Indiansommar skrev 2008-12-29 14:35:25 följande:
    Skrattar så tårarna rinner när jag läste detta!!! Det var nog det dummaste jag hört på riktigt länge!!!Menar du att folk säger så på riktigt??? Det är ju inte en docka med rosa ryschklänning vi pratar om, och jag tror i och för sig inte att det påverkar att man blir bög heller!!
    [citat]Och då börjar folk vråla: "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    tack för att ja har nån på min sida iaf=) visst e det sjukt?
  • AnnchristineJohanson

Shoegirl skrev 2008-12-29 15:16:34 följande:

Nej, homosexualitet klassas inte alls som en sjukdom.
    nej inte det ja menade..bara som sakt att ha föräldrar som tror en ska bli homosexuell pga leksaker..lyssna själv hur dumt det låter...blir man bög så är man nog det från första början o då spelar det ingen roll vad man gör el leker med.
    Som dom som tror att dom blir det vid 30 el äldre..inte nått man bara blir utan det är nått som blir medfött.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?