Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 10:35:28 följande:

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.Och då börjar folk vråla: "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"eller.."En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."eller så.."Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak.
    *asgarvar*

Seriöst, TS, är du allvarlig? Eller har du aldrig hört talas om Jamie Oliver eller "den elake kocken" (vars namn jag nu inte minns)? De är manliga män som står vid spisen dag ut och dag in. OM din son blir bög så har det inget och nada att göra med om ni köper en spis till honom. Han "blir" nämligen inte bög, utan det finns redan i honom i så fall.

Sådan noja som ni visar leder i värsta fall till att ni fostrar en bögknackare och i bästa fall en nervös misogynist.

Köp vad leksaker han gillar, och skit i att noja. Han kan råka ut för värre saker än att bli homosexuell.
  • Dorian Ertymexx

xxmeyaxx skrev 2008-12-27 19:54:59 följande:

Idag fick min son en tröja med texten "Mommys Star". Nu blir han GARANTERAT bög. Han gråter som en tjej nu, efter att ha slagit en leksak i sitt eget ansikte.
    Han gråter inte som en tjej - han gråter som en vettig människa som inte fått skallen full med korkade idéer om hur "riktiga män" (dvs testosteronstinna puckon) ska vara. Var glad att han kan visa känslor och inte är en sociopat.
  • Dorian Ertymexx

Censur skrev 2008-12-27 20:04:18 följande:

och du! Du BER om det..... leksaksspis och fjolltröjor. Vad fan tror du?BÖgfasonerna är inte långt borta nu.... närsomhelst kommer han vilja ha boa, sidenhandskar och finskor....
    Vad är det för fel på finskor? De är ju skitsexiga! Och så länge han dras till finskor så är han ju straight! ;D
  • Dorian Ertymexx

siamusen skrev 2008-12-28 02:06:44 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 01:38:05 följande:
    Jamie Oliver med sina fjoll-lockar och Gordon Ramsey med sin vaxade bringa är ju homo om nagon.Och det âr klart att leksakerna påverkar sexualiteten. Finns ju rapporter om det och kolla bara pa Gardell..han hade nog leksaker som liten.
    Fan... Sant...

Undrar om det finns en erotisk youtubeklipp med Ramsey och Oliver och matgaysex tro... ;D
  • Dorian Ertymexx

Dieselmom skrev 2008-12-28 12:00:02 följande:

min son på 21 månader fick inte en spis utan ett minikök i julklapp!! Jag funderar även på om jag ska köpa docka och docksäng till honom när han fyller 2! Snacka om att han kommer att bli helbög! *ironisk*
    Japp... Och det betyder automatiskt att han kommer bli mobbad, ledsen, trasig och få ett tragiskt slut. Fan vad taskigt av dig att göra så mot ditt barn! :P
  • Dorian Ertymexx

siamusen skrev 2008-12-28 12:04:25 följande:

Dieselmom skrev 2008-12-28 12:00:02 följande:
    Ja, förmodligen,men som vi kommit fram till tidigare så har det ju sina fördelar ocksa. Han blir nog bra på något annat helt enkelt.
    Visst, det är nice att ha ett barn som är bra på mode och som är en strålande inredningsarkitekt och som kan klippa en gratis och har koll på schlager som ingen annan, men du måste ju sluta vara egoistisk och tänka på att få barnbarn också, inte bara barn!!!
  • Dorian Ertymexx

siamusen skrev 2008-12-28 12:21:26 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 12:17:23 följande:
    Ja,jag är ju inte egoistisk utan uppoffrar mig för att JAG âlskar mina barn.De får självklart ingen spis att "leka" med utan här är det bara pistoler och bilar som gâller.Min 3 manaders fick en vattenpistol i julklapp förövrigt. Tyckte det var lite tidigt med svärd när han ändå inte kan stå och fäktas.
    Bra tänkt! De måste tidigt lära sig att Män är Män och kvinnor ska vara söta i köket och inte gilla sex. Annars blir det bögar och flator av dem. Och då blir det inga barnbarn serru!
  • Dorian Ertymexx

h8him skrev 2008-12-28 12:29:46 följande:

Underbar tråd. Klart killar som får kök blir bögar och tjejer som får bilar i present blir flator. Det vet väl alla.... :D
    Japp. Så var det ju ute i naturen också. Om man gav en pojke en vedpinne blev han bög, gav man honom däremot en klubb-pinne för jakt så blev han en riktig man!
  • Dorian Ertymexx

Tovsan skrev 2008-12-28 12:36:25 följande:

trådstartaren.. ska inte kommentera inlägget mer för då kommer jag få en varning med tanke på vad jag har på tungan just nu
    Jag blev också sur och förtvivlad, tills jag såg vart tråden ligger. Jag måste minnas att kolla vilket forum en tråd ligger i innan jag kreverar i framtiden... ;)
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?