Inlägg från: lantmamman |Visa alla inlägg
  • lantmamman

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

hur ska man göra om man hellre ville haft en valp? om jag ger dottern lite tuggleksaker och ett koppel kanske hon blir en hund så småningom..

• lantmamman

siamusen skrev 2009-02-17 21:51:17 följande:

blev mamma 06 skrev 2009-02-17 21:48:58 följande: Vad jag vet så är inte hennes sambo homo så varför skulle han laga mat?

var går gränsen då? om min sambo vill tvätta, kan han bli bög då? det är ju kvinnans sak att tvätta, mensamtidigt är det ju mannen som ska sköta det tekniska. kanske om jag lägger in tvätten ? tvättmedel och han stänger luckan, väljer program och startar? fast... lite bögigt är det ju om han väljer rätt program och rätt grader.
  • lantmamman

siamusen skrev 2009-02-17 21:58:36 följande:

lantmamman skrev 2009-02-17 21:55:44 följande:
    Alltsa, om han VILL tvätta sa är det ju inte fråga OM han är bög utan snarare NÄR han ska byta kôn.
    [/citat]

om han inte vill, och sen väljer fel program, klarar han sig då?
    Shoegirl skrev 2009-02-17 21:59:47 följande:
    [citat]
    Min man är solklar bög. Han kan inte laga mat för fem öre men han gillar inte fotboll - har inte ens lagt in Canal plus sportkanaler Den enda sport han ägnar sig åt är ridsport. Queer liksom! Men det är skönt att ha sällskap i stallet på kvällarna
    tycker det är tråkigt att man ska få reda på på nätt att en sambo är lagd åt det hållet, men nu är det ju dunderbögigt att kommunicera så...
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?