Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

åhhh va glad jag blir när jag läser er tråd eller tja både glad o ledsen min man kan INTE laga mat så han e INTE bög  . men hmm fundilerar på mina små killarde ligger i farozonen defenitiiivt de har lila o röda kläder,spis OCH dockvagnFörvånad.. herrejävlar *springer in i deras sovrum o kollar så inte snoppen trillat av på dem * återkommer

• Emmsan
    xxmeyaxx skrev 2009-02-22 22:49:32 följande:
    jävlar!
    jadu.... det verkar va kört för dem Gråter
  • Emmsan

alltså ni vet när man tappar en tand.. då finns det ju såna där fiiina små askar o lägga tänderna i.. tror jag måste skaffa liknande askar Förvånadtill detta ändamål.. *letar snopp askar på guldfynds hemsida*

• Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-02-22 22:51:52 följande:
    Du får ge dockvagnen till Maia så får de hennes Mcqueen racerbil som hon far runt med, då kanske det finns hopp att rädda dom trots allt!!
    åhh tack ja kanske liite bättre
  • Emmsan
    Ekorrfamiljen skrev 2009-02-22 22:55:53 följande:
    En lukrativ affärsidé att tillverka sådana kanske, om du inte hittar några på Guldfynd.
    hmm du är inte dum alls.. inte dum alls.... hittade givetvis inga men mailade ändå deras kundtjänst i hopp om att de kanske hade kvar på lagret o så vill jag ju helst att det ska stå lite fint på med snirkliga bokstäver " min första snopp" det hade väl varit sött???
  • Emmsan
    Ekorrfamiljen skrev 2009-02-23 15:40:32 följande:
    Oh ja! Men... blir den inte förstörd om den ligger där i asken. Ska det inte vara typ formaldehyd eller nåt för att förvara den på bästa sätt?
    hmm hahaha jo kanske jag får klura ut nåt där
  • Emmsan
    xxmeyaxx skrev 2009-02-23 17:24:47 följande:
    haha där ser vi, teorin fungerar skarpt.. min son är inte helt med på noterna än. Hans kompis Liam pussade honom förra veckan. Men då blev Alexander arg.. en stund senare gav Alexander Liam en kram istället. Det räcker tydligen med sådana (än så länge)
    jo men du vet ditt barn är ju smart han vill skynda lååångsamt o det är ju bra innan man inleder en relation
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?