Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

jag hade en spis som liten flicka och jag blev inte bög! vist jag tänder pa killar men det är man väll inte bög för att man gjör eller?

De omnibus rebus et nonullis aliis
  • lokisse
    Vipera skrev 2009-03-05 17:54:52 följande:
    Jag och Ekorren är religiöst övertygade om att man kan göra sin son till bög genom att ge honom allt som gör en bög, som en spis, alltså är detta vår tro!Kättare är de som tror att de kan ge en pojke en leksaksspis utan att det skulle påverka hans sexualitet, snacka oupplyst!
    det gjör att du tilhör en minderhet och du har din rätt till fri rligon humm hur ska jag nu kunna kritisera dig och fortsäta vara pk....
  • lokisse
    siamusen skrev 2009-03-05 18:12:31 följande:
    Och så jäkla onödigt. Ikea har flera jättebilliga lampor. Är väl bara att ta bussen dit liksom eller samåka med nagon annan som ândå ska dit.
    jag vill med behöver massor med riktigt ljusa lampor här i mit mörker
  • lokisse
    Manchester skrev 2009-03-05 22:40:17 följande:
    Vadå inte märks i sandlådan? Det är väl hur tydligt som helst att vissa pojkar (min t ex) väljer hinken med Disney-prinsessor och alltid tar den röda spaden hellre än den blå. Menar du att det inte skulle betyda något? Man tar sig för pannan...
    Det kan ju betyda att han är en italano matcho som gillar brudar och vill ha en ferrari röd spade...
  • lokisse
    siamusen skrev 2009-03-05 22:49:02 följande:
    Klart han är Men säg inget så får du fortsätta äta god mat.
    den är god även om man inte vet att kocken spottat i den..
  • lokisse
    xxmeyaxx skrev 2009-03-05 22:51:26 följande:
    det man inte vet, lider man inte av
    nää lite skit rensar magen .....{#lang_emotions_throwup}
  • lokisse
    Manchester skrev 2009-03-05 22:54:07 följande:
    Hmm, om det bara vore spaden skulle du kunna ha en poäng, men hur förklarar du hinken med Askungen och Snövit? Nej, jag tycker nog att allt pekar mot den röda leksaksspisens inverkan.
    ja vill hur vill du fatag pa pinup hinkar i den aldern brudar brudar brudar!!!
  • lokisse
    siamusen skrev 2009-03-05 22:59:34 följande:
    Ja, det är bara homosexuella killar som lagar mat. men du har rätt i att man tycer om dem ändå. De blir duktiga pa nagot annat ân hetero killar helt enkelt.
    min man skulle inte överleva manga dagar utan fru i huset svälta ihjäl skulle han eller leva av kall ravioli
  • lokisse
    Mållgan skrev 2009-03-05 23:03:29 följande:
    SUCK!!!!Men om du VET! Varför ens orka starta en tråd där du frågar om det är så???? Verkar ju lite dumt att fråga om något man redan vet. Å grattis till dig då. Nu när du vet kan du ju unvika att din son blir "bög" för det verkar ju vara en hemsk tanke=)
    ja men man maste ju fa känna av vibbarna det är ju ett öppet forum..
  • lokisse
    Mållgan skrev 2009-03-05 23:12:57 följande:
    För de låter ju jäkligt konstigt. Förr var ju typ alla leksaksspisar röda. Å dom flesta barn jag kände hade en spis, även killar. Å det var inte så att alla dom blivit homosexuella. Å när killar leker med röda spisar på dagis då. Ojojoj vilken fara=)Nä!!!
    ja dom är väll lite fega sa dom har väll inte vagat säga nagot
  • lokisse
    Mållgan skrev 2009-03-05 23:18:29 följande:
    Tänk va det ska bli spännande. Å så många kvinnor som blir lämnade=)
    men pojkarna har varandra!
  • lokisse
    Manchester skrev 2009-03-06 10:39:50 följande:
    Det är väl inte så att jag prompt måste få tag leksaker som gör honom till hetero. Jag är mer ute efter att göra en korrekt analys av läget. Dessutom har jag inte hört att motivet på hinkarna skulle vara predestinerande i sig, de är nog mer att se som symtom. Kille som väljer hink med motiv från filmen Bilar=hetero. Kille som väljer hink med prinsessor i pastellfärgade klänningar=bög. Så _måste_ det väl ändå vara?
    jag tror att du misförstod mig jag menar att han som matcho väljer hinkarna med dom snygga brudarna pa för att han inte far tag i nagra pinnup hinkar.
  • lokisse

en äkta bög skulle ju inte vara i sandladan för där kan man bli smutsig

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?