Inlägg från: Badgirl |Visa alla inlägg
  • Badgirl

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Jag tycker det låter riskabelt, jag... Jag fick en röd spis när jag var liten och jag hatar att laga mat. Min man däremot har inte haft någon spis som liten och han lagar ofta mat.
    Fast jag är kanske snarare undantaget än regeln? Hm...
    Jag är ju å andra en rabiat feminist, rödstrumpa mm så jag gjorde väl revolt mot min uppfostran genom att hata att laga mat i vuxen ålder?
    Psykolog någon??

• Badgirl
    Svar på #1519
    Socialstyrelsen??
    Jag behöver inte röra mig för att påverka
    Hehe, min man är inte bög
    *funderar på om jag måste påpeka att mitt inlägg hade en aning ironi*

Jag vill också ha barn, så då är vi två *kliar mig i huvudet och försöker fatta vad det har med saken att göra*
  • Badgirl
    Svar på #1521
    Oki doki, ja, du har säkert rätt. Jag är rätt avvikande rakt av, så det är nog bäst de hämtar mig omedelbums

Förresten, stör mig på att "signaturerna" i botten inte utmärks på något sätt så att man ser att den inte hör till inlägget. Trodde det var något du skrev, därav kommentaren om det
  • Badgirl
    Svar på #1523
    Apropå socialstyrelsen, så har jag haft problem med flera leveranser den här veckan... Skulle fått en boxer och någons man jag köpt, men den ena hade inte blivit skickad och den andra hamnade på någon annans trapp..

Ändå bor jag mitt i stan
  • Badgirl
    Svar på #1525
    Nepp, inte i min version, måste vara någon fel inställning här.... Hos mig ser signaturerna ut att vara med i inlägget, ytterligare ett skäl att bli "fixad"?

"Paret Myrdal" är det någon organisation jag bör akta mig för??
    Jag känner mig lugn i mitt fort, ingenting hittar fram till mig

• Badgirl
    Svar på #1546
    Är det något "Paret Myrdal" konstaterat?
    Jag ska verkligen tänka på att inte köpa en röd spis till min framtida son, hua om han blev bög, då är det ju bara psyket nästa
  • Badgirl
    Svar på #1548
    Ja just, så var det. De har förresten inte hittat mig än

*kryper fram till fönstret och smygtittar ut*

Finns det någon länk till den rapporten?
  • Badgirl

Jag gillar utvecklingen på den här tråden
    Härligt med lite ironi i vardagen

• Badgirl
    Svar på #1580
    En mille får du minst räkna med!
  • Badgirl

Ja, jag menar det här är ju något som skattebetalarna tjänar på i slutändan

• Badgirl

Haha, omvänd psykologi. Jag skulle nog också kunna argumentera för vad som helst om jag gav mig den på det. Huvusaken är ju inte vad som stämmer och inte, det viktiga är att vinna argumentationen

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?