Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

jag har inte läst igenom hela tråden. bara det TS först. men varför skulle pojken bli bög för att han fick en spis. Nästan alla barn har en sån. det va det sjukaste jag hört. jag lekte jätte mkt med bilar och anda grabb saker. men inte blev jag homosexuell för det..

• Mollly

har väldigt svårt och tro att en röd spis skulle påverka en människas läggning. när jag va liten hade alla en sån spis. Tjejer som killar.. och ingen av de killarna som lekte med den är homosexuella.. helt vrickat detta.. hahah

• Mollly

inte bli man bög om man leker med en röd spis. Homosexuallitet är inte något man blir bara sådär. utan det är ett kromosom fel man föds med.

• Mollly

jag har inte själv läst eller hört det om kromosomerna. det va sambon som sa det. vart kan man läsa om deras studie om pojkar och röda spisar? hahahahhaha

siamusen skrev 2009-03-08 21:28:47 följande:
    Jo, det är ju just det socialstyrelsen kommit fram till och de skulle ju inte ljuga.Vilken kromosom är det fel pa då?
  • Mollly

ne jag litar inte på dom..för jag tycker det är så sjukt.. känner otroligt många pojkar som lekt med röda spisar och ingen är bög

siamusen skrev 2009-03-08 21:34:10 följande:
    Socialstyrelsen Fast alltsa om det skulle vara en kromosom sa betyder det att det är ärfligt och att han skulle ärvt en av de trasiga kromosomuppsättningarna av mamman, eller pappan, eller båda och så funkar det inte.De flesta homosexuella har ju heterosexuella förâldrar.Nej, lita du pa socialstyrelsen. De vet vad de talar om
  • Mollly

min kusin lekte med en röd spis när han va liten. idag är han 30 år och gift med en kvinna och har jobbat som kock, varit med och tävlat till årets kock..och gjort massor med andra saker som kock

siamusen skrev 2009-03-08 21:40:15 följande:
    Tror du ja. Och kanske dem men framtiden kommer nog visa annorlunda
  • Mollly

det jag menar med massor med andra saker som kock. menar jag att han har rest och jobbat på många större ställen. otroligt duktig kock.

siamusen skrev 2009-03-08 21:48:41 följande:
    Precis: massor av andra saker! Att man är gift utesluter inte att man är homo. Se bara pa de gifta paret hâr i traden
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?