Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Shoegirl skrev 2008-12-28 12:36:28 följande:

Jajemen. Det är ren evolution.Men tyvärr tror ju inte alla på evolutionen och ger sina söner spisar. Könsroller är ju viktiga.
    Ja precis! Hur skulle det se ut om killar började dra runt med kort hår, började göra kvinnojobb och tjejer fick köra bil! Shit, det skulle bli rena kaoset!
  • Dorian Ertymexx

Shoegirl skrev 2008-12-28 12:40:57 följande:

Svar på #1013Självklart  blir sonen bög om han får en spis. Läser folk inte tråden? Siamusen har tom tagit fram en obestriderlig rapport från Socialstyrelsen.Annars blir jag besviken. Så som jag investerat i min sons framtid som premiärdrottning.
    Oj, vart är länken?
  • Dorian Ertymexx

Lemonad skrev 2008-12-28 12:45:00 följande:

HAHAHA! Ooops, missade också var tråden ligger! Men det är ju bra att man är på sin vakt, eller hur!
    Japp. :)
  • Dorian Ertymexx
    Lemonad skrev 2008-12-28 12:46:39 följande:
    Nybörjarfel. Sorry. Men det FINNS ju folk som på allvar hasplar ur sig såna saker och då gäller det att vara på g!
    Instämmer. Men det blir litet som när tecknade figurer springer utför ett stup och viftar med benen i luften när man hamnar i en sådan här tråd... :P
  • Dorian Ertymexx

Tussiluskan skrev 2008-12-28 12:58:14 följande:

JAg har inte läst tråden, men jag vill bara säga det att vi gav vår son en spis i julklapp i förra året, och nu har han blivit bög. Han är två och ett halvt år gammal, och härom dagen så dansade han lite när han hörde Barbara Streisand på radion.Vill med detta bara varna andra föräldrar.
  • Dorian Ertymexx

Tussiluskan skrev 2008-12-28 12:58:14 följande:

JAg har inte läst tråden, men jag vill bara säga det att vi gav vår son en spis i julklapp i förra året, och nu har han blivit bög. Han är två och ett halvt år gammal, och härom dagen så dansade han lite när han hörde Barbara Streisand på radion.Vill med detta bara varna andra föräldrar.
    *muttrar något om att komma åt "posta"-knappen innan man hinner skriva ett svar*

*asgarvar* Japp, det är kört för ungen, bara att sälja vidare och skaffa en ny! ;D
  • Dorian Ertymexx

Jazza skrev 2008-12-28 13:10:56 följande:

Ööö, min dotter fick en lastbil i julklapp.... Idag såg hon en snopp på bild och sa: Blä, äcklig.... I rest my case
    *asgarvar*
  • Dorian Ertymexx

Mamma Mio skrev 2008-12-28 13:52:14 följande:

....so what????Spelar det nån roll? Denna tråd måste vara en trolltråd...Menar du allvar?Riskera att bli bög????Mina söner och döttrar får vä älska med och älska vem dom behagar....Finns det samband med spisar och sexuell läggning?????
    *pekar litet artigt på vilket forum tråden ligger i*

Jag gjorde samma misstag först. :)
  • Dorian Ertymexx

xxmeyaxx skrev 2008-12-28 16:18:27 följande:

Men då blir han ju som Jamie Oliver, en naken kock.Eller en elak kock, Gordon Ramsay. Hur kul är det?
    Han kanske blir ännu värre, både och! Naken OCH elak! ;D
  • Dorian Ertymexx

väntar i Kina kön skrev 2008-12-28 16:23:01 följande:

Oj! Missade var tråden var...*ler
    Många som gjort det. ;)
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?