Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Ekorrfamiljen skrev 2009-02-18 18:28:34 följande:
    Fan, jag visste det! Jag faller alltid för fel män! Dels är jag superkär i Rikard Wolff, men senaste idolen är Ramsey. Och till råga på eländet så är min man superbra på att laga mat, och HAN KAN TVÄTTA!! *gråter en skvätt* Som tur är så kan ju lillgrabben se och lära. La Vendel - La Diva!
    det är ju ärftligt så..
    « Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx

träna? äsch.

• xxmeyaxx
    siamusen skrev 2009-02-22 20:32:27 följande:
    Tror man blir lite bög av betan ocksa. Bara sa att du vet alltsa.
    tror? har inte socialstyrelsen lagt in en rapport om det också? tyckte mig sett något sådant.
  • xxmeyaxx
    Manchester skrev 2009-02-22 20:36:58 följande:
    Om TS son blir bög så kan han kanske tussas ihop med min? Han har nämligen noll chans att bli straight. Inte nog med att han har en leksaksspis (ihop med storasyster, men det hjälper nog inte, eftersom det är sonen som använder den mest). Han har dessutom ett par högklackade lila leksaksskor med glitter, går gärna i storasysters urvuxna klänningar, sover ofta i nattlinne och igår kom jag på honom med att leka en Barbie!
    är han snygg då? om min son ska vara bög, så ska han fan kunna ha sig en riktig hunk, så man själv kan spana in karln.
  • xxmeyaxx
    konkelbär skrev 2009-02-22 20:44:32 följande:
    "Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?"Blir era karlar bögar om de står vid spisen och lagar mat?
    Klart det blir. Varför tror du att jag och pappan nu separerat?
  • xxmeyaxx
    Shoegirl skrev 2009-02-22 20:43:25 följande:
    Hallå! Lila liksom!Solklar bögfärg!
    jo, men tänkte om socialstyrelsen sagt något.
  • xxmeyaxx
    Manchester skrev 2009-02-22 21:00:41 följande:
    xxmeyaxx skrev 2009-02-22 20:40:15 följande: Självklart! En av de snyggaste treåringar jag vet. Han har väl inte riktigt fått rutor på magen ännu, men vi jobbar på det. Han försöker ta efter sin pappa och göra armhävningar, men än så länge blir det "kärringvarianten" med knäna i golvet (se där, ännu ett tecken!) och han älskar de alldeles för lätta hantlar jag råkade köpa en gång. Så han blir nog tillräckligt läcker för både din son och dig.
    haha, härligt
  • xxmeyaxx
    Eilenna 83 skrev 2009-02-22 21:41:55 följande:
    oj oj.... Ja folk kan då allt komma med de konstigaste komentarerna. SYftar på det du TS skrev i början att folk hade sagt. Jag säger bara: Gillar din lille kille spisar så köp honom en!!! Man blir inte bög för det. Precis som man inte blir bög om du skulle sätta på honom en röd jacka. Det finns så himla många förutfattade meningar om sånt här. Men jag kan lova dig.... du kan köpa din son en spis med gott samvete.
    Socialstyrelsen har faktiskt sagt att köper man en spis till sitt barn så löper det risk att man gör barnet homsexuellt.

"Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"

Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det."
  • xxmeyaxx
    Shoegirl skrev 2009-02-22 21:52:32 följande:
    Svar på #1348Den lille knodden i magen är en tjej. Vet ni hur vår vita spis påverkar där? Det är väl kört ändå pga legot, bilarna och det faktum att hennes mamma är ingenjör. Men man kan ju hoppas?
    Osäker på hur det ligger till med vit spis.. Hon kan bli en könssjukdom.
  • xxmeyaxx
    Iia skrev 2009-02-22 22:14:48 följande:
    Nej! Sonen fick en röd spis i julklapp...och kastruller...och annat tillbehör. Vi har gjort vår son till bög...Eller?Antar att de rosa skorna och prinsessklänningen som han ständigt snor från storasyster var ett tecken att det var på väg åt skogen redan innan...
    som socialstyrelsen rapport säger
    "Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej."
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?