Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

det är så..

« Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx

äh, vaddå bi? hela vägen eller ingen väg som farmor maj-björn brukade säga.

• xxmeyaxx
    buffybus skrev 2009-03-06 13:25:36 följande:
    klart man kan köpa en spis... fråga dem tillbaka om deras män står vid spisen hemma.. isåfall e dem ju väääldigt bögiga.. dessutom e det ju bara en lek... man leker med grejer... känns inte som det är en kvinnosak ett jävla kök... ahhh arg jag blir..
    vi har redan konstaterat att männen som lekte med spisar är män som lagar mat i smyg om nätterna smygkocksbögar.
  • xxmeyaxx
    Jag är den bästa mamman dom har skrev 2009-03-06 13:27:47 följande:
    oj nu har det gått ett tag orkar inte läsa allt skäms :) men hallå mina barn har spis tjej som kille så om dom skulle bli homosexuell du skulle väll ändå alska ditt bar eller ?
    *tveksam..*
  • xxmeyaxx

tveksam

• xxmeyaxx
    Shoegirl skrev 2009-03-06 19:22:52 följande:
    Såklart man älskar dem även om de är små fikusar.Jag älskar ju min man med trots att han inte har en aning om när Allsvenskan börjar, hade bokmärken och spis som barn samt hänger i stallet och fixar med sin älsklingshäst. *solklar bög*
    my god! så uppenbart och ändå är du tillsammans med honom?
  • xxmeyaxx
    Badgirl skrev 2009-03-07 23:24:10 följande:
    Socialstyrelsen?? Jag behöver inte röra mig för att påverka Hehe, min man är inte bög *funderar på om jag måste påpeka att mitt inlägg hade en aning ironi* Jag vill också ha barn, så då är vi två *kliar mig i huvudet och försöker fatta vad det har med saken att göra*
    har du läst den, som sagt?
  • xxmeyaxx
    xxmeyaxx skrev 2009-03-08 11:11:55 följande:
    har du läst den, som sagt?
    glöm  det jag skrev :P
  • xxmeyaxx

Gordon är elak och otrogen.
    Jamie är naken.

Jag vill inte att min son ska bli naken, tjock, elak, otrogen..

• xxmeyaxx
    Vipera skrev 2009-03-08 11:33:11 följande:
    Helt riktigt! Bättre då en ärlig bög som kan vara snyggt klädd, smal o snäll samt absolut trogen sin kvinna ändå (smygbög) och laga god mat som jag. Dessa fejkade bögar som Gordon och Jamie ger oss sanna ett dåligt rykteVill ju att vår lille son växer upp i en miljö där han uppskattas för sina egenskaper och inte dras ner av fejkbögar i media.
    stackars er smygbögar
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?