Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Maria Helena skrev 2008-12-10 13:11:49 följande:

Jag har köpt dockor och spis till mina pojkar. Barn tänker inte att det är pojk - flickleksaker. De tänker bara att det är roligt att leka med dom. Det är vi vuxna som tänker på hur pojkar och flickor ska vara och med vad de kan leka med.
    Tur att vi vuxna kan tänka åt dem.... lite som med Kaprifolen och hennes man...
  • Jazza
    Marinero skrev 2008-12-10 13:16:15 följande:
    Haha jag älskade att leka med bilar när jag va liten och jag har inte blivit flata så vitt jag vet Kan tillägga att jag hatade dockor, jag slog dom!
    Så vitt du VEEET
  • Jazza

Angelika Miami skrev 2008-12-10 13:16:14 följande:

Är denna tråden ett skämt eller???? Pinsamt....
    För TS, eller för dig?
  • Jazza

Saaaraa skrev 2008-12-10 13:19:37 följande:

Tråden ligger ju i sandlådan :)Angelika Miami skrev 2008-12-10 13:16:14 följande:
    Jag köpte en spis till dottern, men inte för att hon ska leka utan för att hon måste förstå att det är hennes uppgift i livet att stå vid spisen att laga mat. Köp inte en till din son, för då blir ju hela systemet fel!
    Glöm inte tajt kjol... hon skall inte kunna ta för många steg från spisen, vet du..
  • Jazza

Angelika Miami skrev 2008-12-10 13:20:49 följande:

Svar på #301Sorgligt att man tänker så, verkligen sorgligt. Stäng tråden, swer du inte att det är ett stort jävla skämt???
    Ser inte DU det?
  • Jazza

Mamasnest skrev 2008-12-10 13:23:28 följande:

Men om kjolen är för tight kan hon ju inte stå vid spisen och föda barn, vem ska då laga maten när hon föder? *orolig*
    Hon hukar lite snabbt, bara... bedövning och sån skit får hon klara sig utan, det är kvinnans lott att föda barn och bannemig om inte kvinnor klarat det, utan minsta pip i alla år....
  • Jazza

Mamasnest skrev 2008-12-10 13:25:56 följande:

Bedövning, det fick jag aldrig info om, finns det folk som får sånt när man föder? Min man slog mig i huvudet för att jag skrev för högt, det funkade det med.
    Min man sågade mig i axeln under förlossningen. Det gjorde ju mer ont, så jag fokuserade på den smärtan istället- Oerhört effektivt
  • Jazza
    Lingonflickan skrev 2008-12-10 13:25:47 följande:
    Ja, titta bara på Katie Holmes, där var det inte snack om bedövning och skrika fick hon INTE göra, way to go Tom Cruise!Tompa Gräddrompa is da shit!
  • Jazza
    Audrey Will skrev 2008-12-10 13:33:33 följande:
    Min son fick en leksaksspis pa sin 2-arsdag. Vi har som krav att han maste ha sin spindelmansdrakt pa sig nar han leker med den. Och sa maste han utropa maskulina laten (typ morra och skrika aggressivt) nar han ror i grytorna. Om man balanserar maskulint/feminint sahar sa tror jag inte det foreligger nan risk for homosexualitet.
    Aaah, typ som min teori om att ta ett äpple samtidigt som en cigg.. så tar de ut varandra... clevert!
  • Jazza

Tokfrjant skrev 2008-12-10 13:39:04 följande:

Hemskt att behöva berätta detta men... Din man är nog bög..Hans pappa och bror också.
    hon nämnde inget om snelugg... har de snelugg? va? Va?
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?