Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

lövet2 skrev 2008-12-28 16:44:15 följande:

Hur mycket tror du de tjänar?
    Tio-tolv laxar? :P
  • Dorian Ertymexx

siamusen skrev 2008-12-28 18:25:52 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 18:22:49 följande:
    Ja, där ser du. Ännu en anledning till att inte skaffa spis. Fisk âr inte så gott som folk låtsas och det dâr med Omega hit och dit är bara en trend, som semlan ungefär fast âckligare.
    Jag håller med helhjärtat!
  • Dorian Ertymexx

Ekorrfamiljen skrev 2008-12-28 19:07:40 följande:

Shit!! Idag var vi o kollade tomtetåget i Dalhem. Där var ett gäng coola gubbs som spelade folkmusik på nyckelharpa och Vendel diggade loss fett alltså! Hmm, är det inte fel spår (på tal om tåg) om man ska bli glittrande galaprimadonna?
    Jo... Han kan riskera att bli en vikingafantast istället, en machoman som luktar dynga på helgerna. Du måste genast köpa honom en Carola-skiva och rosa tight tröja!
  • Dorian Ertymexx

Shoegirl skrev 2008-12-28 19:24:27 följande:

Som om Ekorren inte redan tänkt på det. *himlar med ögonen*Dessutom är Charlotte ett mycket säkrare kort. Rookie!
    Jajaja, jag är ju straight och har inte så god koll vet du. Försöker bara vara hjälpsam vet du! *suckar stött* ;)
  • Dorian Ertymexx

Jazza skrev 2008-12-28 19:31:51 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 19:30:47 följande:
    Äh, Carola och tajt t-shirt... jag tycker att du är en mycket kompetent bögbyggare
    Tackar tackar. ;)
  • Dorian Ertymexx

E81 skrev 2008-12-28 19:32:34 följande:

Vill bara kika in en snabbis och meddela att L'Antoinne med den röda sprisen, dammsugaren och luciakronan gjorde en sån där riktig "Oh no, he didn't!" rörelse med pekfingret. (Ni vet en sån där när man rör pekringret från sida till sida, samtidigt som man skakar på huvudet och vilar den andra handen på höften..) Han är på god väg!
    Haha, c'est tres chique! ;)
  • Dorian Ertymexx

Shoegirl skrev 2008-12-28 19:42:56 följande:

*applåderar och gör vågen*
    Haha, precis!

*smidighetskramsar tillbaka*
  • Dorian Ertymexx

Jazza skrev 2008-12-28 19:44:08 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 19:40:16 följande:
    Härlig komplimang att få, ja? E81: Tjihooo!Nu tror jag att E vaknar, hon hörde att det är Repmånad på TV
    Absolut! ;)
  • Dorian Ertymexx

leende69a skrev 2008-12-28 20:20:07 följande:

ville bara skriva att jag letar efter ett par silverglittriga skor till min son på 10 månader, han ääälllskar glitter och glamour ... men vi har hela tiden sagt, det blir en transa av han!!
    Hahaha, det tror många, men till deras besvikelse blir de vanliga heteropojkar och flickor av dem. ;)

Såg ett program, om det var Dr Phil eller liknande, där föräldrar just var paniska över precis sådant som ni beskriver här.
  • Dorian Ertymexx

Meduziz skrev 2008-12-28 23:08:17 följande:

Jaa. Han blir ju inte bara bög, han kommer bli en tjock bög.Stå vid spisen hela dagarna kan ju inte vara främjande för figuren.
    Du menar att Jamie och, eh, vad den andra kocken nu hette är så feta!?
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?