Inlägg från: Censur |Visa alla inlägg
  • Censur

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

vintjej skrev 2008-12-26 15:24:27 följande:
    Svar på #769Oj, detvar ju övertygande bevis. Fast transa, det vet jag inte. Jag har ju inga söner. Men mina små flickebarn får leka med bilar. Det finns väl en lika tillförlitlig studie om bilar, småflickor och lesbianism hoppas jag?
    OH! Flator som bara den!!! Butch dyke.
    How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • Censur
    LindaJohansson81 skrev 2008-12-26 16:54:44 följande:
    Så du BESTÄMMER vad dina barn ska gilla?Jag gör motsatsen eftersom dem är fria individer får de komma på sådant själva, för jag tror inte på diktatur.
    KLart jag gör! Mina flickor får inte leka med bilar heller... men eftersom min son inte får ha dockor i sin närhet så betyder det att döttrarna får leka hushållerskor här hemma eftersom de inte har något att leka med....
    Jag vill inte veta av någon form av homofili i mitt hushåll!
    Jag tror jag måste flytta eftersom XxmeyaxX son inte ska få påverka mina barn åt något håll (eftersom vi är grannar IRL).
    Jag VÄGRAR!!
  • Censur
    LindaJohansson81 skrev 2008-12-26 17:01:29 följande:
    Nu anser jag inte att det är en viktig grej homosexualitet utan ganska oviktigt....(nu ser jag sandlådan) *glasögon nästa*
    hahaha
  • Censur
    prutt skrev 2008-12-26 19:31:11 följande:
    hahah!! vi som gav elias(15mån) en röd och fin spis i julklapp! Inte någon som reagerat=) Han brukar gå runt med handväska också, HERREGUD!
    jaha... ja, vill du ha en liten fjollig tinky winky där hemma så får du väl ha en sådan.... Skyll dig själv när du ångrar dig senare!
  • Censur
    BebisVagga skrev 2008-12-26 19:39:01 följande:
    killar måste ju oxå lära sej laga mat..!!
    det är väl därför de skaffar sig tjejer?
    Enkel logik.
     Bög= kan laga mat, behöver ingen tjej.
    hetero= kan inte laga mat men skaffar sig tjej som gör det...
  • Censur
    siamusen skrev 2008-12-26 19:39:51 följande:
    kirei skrev 2008-12-26 19:36:03 följande: Varför i hela världen skulle han bli bög av en traktor?
    exakt. I abnormala fall (som bonden som sökte man) så kan man bli bög även med traktor men det är manligare med traktorer så risken är mindre att man blir bög om pojkar inte får spis utan traktorer och bilar och sånt som är manligt.
  • Censur
    MissMurrig skrev 2008-12-26 19:42:46 följande:
    MAn "blir" inte bög av saker... Han kanske blir med "huslig" och vill laga mat som vuxen, inget fel i det! Böghet är man från början tror jag, inget man blir eller oblir. Blir ju bara trevligt för er när er son är äldre och vill laga mat åt familjen :)
    ja...det är vad DU tror ja..
     men jag tänker inte ge honom en leksaksspis för att minimera risken...
  • Censur
    EKJ76 skrev 2008-12-26 19:45:20 följande:
    Censur skrev 2008-12-26 19:43:05 följande: Jag tror att bondens mamma förstörde honom redan i späd ålder, och hans pappa sedan försökte reparera skadan genom att köpa en traktor.
    det ligger nog en poäng i det faktiskt....
  • Censur
    HannaS86 skrev 2008-12-26 19:52:33 följande:
    Svar på #811Men herregud, förstår du inte att tråden är på skoj, särskilt eftersom den ligger under "sandlådan"?
    men det innebär ju att det handlar om barn i sandlådeålder!?
  • Censur
    siamusen skrev 2008-12-26 19:56:06 följande:
    Censur skrev 2008-12-26 19:54:05 följande: Njae, egentligen handlar det vâl om dagis-fjollor eller sandlåde-fikusar?
    inte helt sannolikt!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?