Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

vintjej skrev 2008-12-26 15:05:37 följande:

siamusen skrev 2008-12-26 15:03:30 följande:
    Länka gärna.
    I denna trad i nagon av de första sidorna finns studien.
  • siamusen

Bebis skrev 2008-12-26 15:06:05 följande:

Oj min son som har båda spis och dockor.... En rosa skjorta springer han oxå runt i för tillfället.... Menar ni att det är kört nu?!
    Jopp.
  • siamusen

vintjej skrev 2008-12-26 15:06:47 följande:

siamusen skrev 2008-12-26 14:56:13 följande:
    Så att som man ha sex med andra män är inte "bögigt"?
    Beror pa omständigheterna. Valdtâkt har med makt att göra.
  • siamusen

Bebis skrev 2008-12-26 15:09:54 följande:

Attans....
    Ja,jag vet!

styrkekram till dig ocksa
  • siamusen

vintjej skrev 2008-12-26 15:09:54 följande:

Siamusen, jag ser vad tråden ligger nu och förstår vad det hela rör sig om nu. Men det vore kul att se den skämtstudien.
    Citerar inlägg nr 360 och förstar inte alls varför du kallar den skâmtstudie. Socialstyrelsen är allvarliga grejer:

"Nu tror jag iofs att din son redan ÄR bög med tanke pa hans pianospelande och liknande, men generellt så finns det riktlinjer inom detta med homosexualitet contra leksaker.

Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"

Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det.

Sa nu kan du tacka mig fôr nu behöver du inte undra lângre.

Lycka till med den lilla transan"
  • siamusen

vintjej skrev 2008-12-26 15:24:27 följande:

Svar på #769Oj, detvar ju övertygande bevis. Fast transa, det vet jag inte. Jag har ju inga söner. Men mina små flickebarn får leka med bilar. Det finns väl en lika tillförlitlig studie om bilar, småflickor och lesbianism hoppas jag?
    Ja, det tror jag sâkert. vet inte om just Karl Bengtsson har illustrerat den dock för han sitter pa torken âven om just han och hans familj kallar det för "Charterresa under jul till Kanarieöarna"
  • siamusen

M C skrev 2008-12-26 15:26:34 följande:

Du är en ständig källa till inspiration musen! Är djupt imponerad av dina fantastiska kunskaper i fysiologi, vetenskap och statistik!*djupt imponerad*
    Alltid redo att hjâlpa till
  • siamusen

Jockefar skrev 2008-12-26 15:19:49 följande:

1. Ja, han kommer med 100% säkerhet bli bög!!!!! En undersökning i yttre Mongoliet visade att 100% av alla barn under 2 år som fick en spis blev homosexuella.2. Frågan du måste ställa dig är: Borde jag läsa mer än Kalle Anka så att jag vet vad homosexualitet innebär???????(Ibland blir jag tveksam till allmän rösträtt)
    Fast jag tycker iofs att bögar ska få rösta ocksa. De är ju trots allt nâstan som vi andra människor.
  • siamusen

vintjej skrev 2008-12-26 15:28:08 följande:

siamusen skrev 2008-12-26 15:27:00 följande:
    Ja, så går det med flaskbarn.
    Exakt Tragiskt!
  • siamusen

LindaJohansson81 skrev 2008-12-26 16:54:44 följande:

Så du BESTÄMMER vad dina barn ska gilla?Jag gör motsatsen eftersom dem är fria individer får de komma på sådant själva, för jag tror inte på diktatur.
    Är väl inget fel i att vâgleda sitt barn nâr det gäller viktiga saker som homosexualitet.

Eller far ditt barn äta bara godis han lagat pa sin spis hela dagen för att han ska vara en egen individ?
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?