Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Ekorrfamiljen skrev 2008-12-31 12:21:12 följande:

Nää, det är när de är 5!
    Fem? Är du inte klok?

Det är som att försöka bli pianomästare vid trettio!

Börjar du inte vid tre kan du lika gärna låta bli.
  • Dorian Ertymexx

Ekorrfamiljen skrev 2008-12-31 17:20:43 följande:

DE: Du kan ha en poäng där, men gäller inte det mer i USA? Här är man väl lite mer human, eller? Det är ju lite svårt att se drag queen-potentialen vid 3 kan jag tänka.. (Även om både La Vendel och L'Antoinne tydligt visat vad de kan!) 
    Aja, men det går ju allt mer mot USA-trenden här.
  • Dorian Ertymexx

Vipera skrev 2009-01-03 15:35:45 följande:

Idag köpte jag ett dockhus till lillgrabben! Spis, diskställ, rosa kläder och rosa vagn hade han innan så nu börjar det likna något i ekorrnästet
    Inga barnbarn för dig alltså. Tssk tssk, påven hade rätt, det är mänsklighetens undergång! ;)
  • Dorian Ertymexx

Vipera skrev 2009-01-04 17:07:28 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2009-01-03 18:12:19 följande:
    Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte!
    Påven gråter för dig och för dina barn. ;)
  • Dorian Ertymexx

Vipera skrev 2009-01-05 08:15:08 följande:

Nu var det hustrun som skrev på min inloggning igen men det är helt OK vi har samma strävan Påven är ju ingen personlig vän så jag förstår inte hans strävan och ångest, stackars man, han hade kanske velat ha en egen spis som liten? Då hade han antingen sluppit ångesten han bär eller haft en sundare syn på tillvaron iaf...Vipera skrev:Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte!Dorian Ertymexx skrev:Påven gråter för dig och för dina barn. ;)
    Han hade sluppit mer än ångesten, med tanke på när och var han växte upp... På den tiden skickade man små gossar med smak för sådant till fina små läger, varifrån få kom tillbaka. :/
  • Dorian Ertymexx

Shoegirl skrev 2009-01-05 08:45:47 följande:

Pfffft! Det är ju allmänt känt att katolska präster gillar stjärtgossar så påven har nog det han behöver...
    Kul anekdot i sammanhanget - Det fanns ett rum man gärna visade i turistrundor i Vatikanen, en gammal påves kammare som var vackert målad i taket med små fina keruber. Tills någon luskade fram att dessa keruber var målade efter nämnda påves små älskare... Inga fler besök till det rummet sen. ;)
  • Dorian Ertymexx

Shoegirl skrev 2009-01-05 12:52:01 följande:

Det är det jag har så svårt för med katolicismen - bögar som säger att homosexualitet är fel Däremot säger de mycket lite om pedofili...
    Det är ju klart, Jesus älskade ju alla barnen! ;>

*dammar av svavlet från advokatkostymen* ;)
  • Dorian Ertymexx

frenys1 skrev 2009-01-05 13:44:23 följande:

Men herregud!Vad är det för bögigt i att ha en leksaksspis? Killar kan väl laga mat de oxå även fast de inte är bög?!
    Typiskt bögsvar! ;)
  • Dorian Ertymexx

Ekorrfamiljen skrev 2009-01-06 16:54:18 följande:

Eftersom de är emot både preventivmedel och abort borde de uppskatta homosexualitet, eftersom det kan hjälpa till att få ner födelsetalen och därmed överbefolkningen av världen.
    Du har missat påvens senaste va? Han uttalade sig just mot homosexualitet då det är en fara för mänsklighetens överlevnad. Vi är visst utrotningshotade som art, tydligen... ;)
  • Dorian Ertymexx

emtono skrev 2009-01-06 23:39:00 följande:

Just det, vår son fick både en spis med tillbehör OCH en fullt utrustad vertygsbänk, vad kommer det bli utav honom? Bi, "manlig" bög, sexuellt förvirrad?Vad säger socialstyrelsens rapport om det?
    Bisexuell!
  • Dorian Ertymexx

xxmeyaxx skrev 2009-01-06 23:40:22 följande:

"Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.Är barnet fârgblint blir det asexuellt.Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det."
    Kombon rött och svart gör barnet sexuellt förvirrat, bisexuellt och därmed perverst - det är därför rött och svart alltid ansetts vara djävulens färger. :P
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?