Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

LindaJohansson81 skrev 2008-12-26 17:01:29 följande:

Nu anser jag inte att det är en viktig grej homosexualitet utan ganska oviktigt....(nu ser jag sandlådan) *glasögon nästa*
    Homosexualitet är jâtteviktigt. Fraga alla mobbade fjollor pa dagis.
  • siamusen

Shoegirl skrev 2008-12-26 18:09:40 följande:

*antecknar som en galning av Siamusens visdom*Jag tror Siamusen ska bli vår husgud. Kan jag inboxa dig om allt jag inte förstår? (det är en del) Sonens spis är vit. Då blir han bi? Eller? En halvtaskig pizzabagare i förorterna?
    Ja, inboxa pa du. Jag svarar pa allt. Jag är lite som google faktiskt.

Vita spisar är lite farliga. Ofta klistrar ju barnet dit massa klistermärken. Du kan få ledtrådar om ditt barns eventuella homosexualitet genom att titta pa klistermärkenas karaktâr.

Glittrig och rosa, Hello Kitty och liknande âr ju ganska uppenbart. Bilar och andra karlakarls märken kan tyda pa heterosexualitet, men det kan lika gärna betyda att han själv gillar rediga karlar, likt MP's lumberjacks.

Är det ulliga gulliga små djur så kan du räkna med att sonen blir ett töntigt mähä...
  • siamusen

prutt skrev 2008-12-26 19:31:11 följande:

hahah!! vi som gav elias(15mån) en röd och fin spis i julklapp! Inte någon som reagerat=) Han brukar gå runt med handväska också, HERREGUD!
    Ja,men da vet ni ju vad som väntar
  • siamusen

Coconut76 skrev 2008-12-26 19:32:49 följande:

Vilken sjuk tråd...
    Tror inte homosexualitet räknas som sjukdom faktiskt.
  • siamusen

Coconut76 skrev 2008-12-26 19:36:33 följande:

Svar på #791Tror man att ens barn blir homosexuell pga en färg så har man ju inte mkt innanför pannbenet...Haha..fan va dumt...Röda spisar e ju jättefint...KLart han skulle ha det...hoppas han har kul me den...Å om nu ens barn blir de...SO WHAT....GENUSGLASÖGON PÅ TACK!!!!
    Och du har ju helt uppenbart missat rapporten fran Socialstyrelsen.
  • siamusen

kirei skrev 2008-12-26 19:36:03 följande:

(har bara läst ts)NEWSFLASH:ja din son kan "bli" bög om ni köper en spis till honom. han kan även "bli" bög om ni köper en traktor, en mjukistiger eller ett pussel åt honom. å andra sidan kan han också "bli" hetero. och vad han än visar sig vara är det viktigaste att han får vara den han är och bli älskad för det. och det är aldrig fel att kunna laga mat GOD JUL!
    Varför i hela världen skulle han bli bög av en traktor?
  • siamusen

BebisVagga skrev 2008-12-26 19:39:01 följande:

killar måste ju oxå lära sej laga mat..!!
    Om de blir homosexuella och utan fru ja.
  • siamusen

MissMurrig skrev 2008-12-26 19:42:46 följande:

MAn "blir" inte bög av saker... Han kanske blir med "huslig" och vill laga mat som vuxen, inget fel i det! Böghet är man från början tror jag, inget man blir eller oblir. Blir ju bara trevligt för er när er son är äldre och vill laga mat åt familjen :)
    Och en karl som lagar mat âr inte bög påstår du alltsa?

Klart han är!!!
  • siamusen

Censur skrev 2008-12-26 19:43:05 följande:

exakt. I abnormala fall (som bonden som sökte man) så kan man bli bög även med traktor men det är manligare med traktorer så risken är mindre att man blir bög om pojkar inte får spis utan traktorer och bilar och sånt som är manligt.
    Jo,men han hade nog en spis han med.
  • siamusen

EKJ76 skrev 2008-12-26 19:45:20 följande:

Censur skrev 2008-12-26 19:43:05 följande:
    Jag tror att bondens mamma förstörde honom redan i späd ålder, och hans pappa sedan försökte reparera skadan genom att köpa en traktor.
    Tror du har rätt!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?