Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Kaprifolen skrev 2008-12-10 11:23:18 följande:
    Vilka dagis går era barn på?? Det kanske smittar???? HJÄLP!!
    nystartat dagis.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 11:25:18 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:17:10 följande: Eller så lär de sig att mästra matlagningskonsten och inser att vägen till en kvinnas hjärta (mutta) går via magen... Kommer få ligga så mycket den ungen, va...
    men usch! sådana där ord får du inte säga..  mage.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    primusbarn skrev 2008-12-10 11:29:15 följande:
    Aj då! *skäms som en hund*Hur ska jag berätta det här för maken? 
    jag tror nog att han redan vet.
    du vet, homosexualitet är ju också ärftligt..
  • xxmeyaxx
    jenny b skrev 2008-12-10 11:30:19 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:27:45 följande: nej, smart, jag har framförhålling & planerar för min framtid & ålderdom ( har läst på aftonbladet att man ska göra det)...jag tar ansvar för mitt, barnen får ta ansvar för sitt själva, är väl ingen j%?¤la curlingförälder heller!
    aftonbladet är en bra källa.
  • xxmeyaxx
    söta barn skrev 2008-12-10 11:31:44 följande:
    japp han lägger sitt barn, som han kallar för Adele (precis som hans lilla syster heter) vid bröster o låtsas amma det för att sedan lägga upp den mot axeln för att få den att rapa
    har du ammat i hans närhet? är du galen?
  • xxmeyaxx
    zazla skrev 2008-12-10 11:34:13 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:28:22 följande: Ja så himla pinsamt. Men du, anmäl dagis, de kan ju inte sätta pojkarna vid spisen hur som helst!
    Det var det bästa jag hört idag!
  • xxmeyaxx

HÖR OCH HÄPNA!

Min sambo tittade på den röda spisen.. och tyckte inte om den. Han tyckte att vi skulle köpa en vit istället. EN VIT! Jag menar, då ser det ju mer ut som en RIKTIG spis! Och det var det argumentet som han också hade..

• xxmeyaxx
    jenny b skrev 2008-12-10 11:35:48 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:33:51 följande: ja men jag föredrar faktiskt FL & hänt i veckan...allt på dessa ställen är SANNINGEN....the one and only!
    se och hör är också bra.
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 11:39:43 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:31:32 följande: Dagsens sanning.... men du måste se till att han blir knubbig.. ingen litar på en smal kock
    Va? Ska han bli bög OCH tjock? Vad har min son gjort dig?
  • xxmeyaxx
    primusbarn skrev 2008-12-10 11:40:05 följande:
    Min man lagar mat varannan dag! Nu blir jag riktigt orolig, hur kan jag ha varit så blind?
    För höga krav på din karl antar jag? Tvinga honom att gå ut och supa med grabbarna lite.
    Då rättar det nog till sig.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?