Inlägg från: Senap |Visa alla inlägg
  • Senap

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Ekorrfamiljen skrev 2009-02-21 13:12:22 följande:
    Ja! Grattis!  Om du är snäll kan du få vara med mig och Shoegirl när vi skapar framtidens After Dark med våra söner.
    *fortfarande grymt avis på Ekorrens smarta artistnamn*
    Jag tänkte inte till ordentligt
    My sugar is raw
  • Senap
    siamusen skrev 2009-02-21 17:51:38 följande:
    Shoegirl skrev 2009-02-21 13:19:04 följande: Vi kan nog pimpa till den lille fjollans namn. Oroa dig inte.
    *hoppfull*
    My sugar is raw
  • Senap
    siamusen skrev 2009-02-21 17:53:59 följande:
    Shoegirl skrev 2009-02-21 17:53:14 följande: Vad âr det han heter nu igen? *ambulerande senil demens*
    *skriver in Siamusen på vårdhemmet och köper rullator*
    Sameul.. Vi satsade ju på framgångsrik kall VD innan han började leka med spisen.
    My sugar is raw
  • Senap
    Ekorrfamiljen skrev 2009-02-22 16:56:24 följande:
    Oh! Madame Sam!! *köper direkt* Drags of tomorrow presenterar stolt: "La Vendel & Madame Sam - Magic is in the room!"
    *skissar på en affärs- och turnéplan*
    My sugar is raw
  • Senap
    xxmeyaxx skrev 2009-02-22 20:39:42 följande:
    tror? har inte socialstyrelsen lagt in en rapport om det också? tyckte mig sett något sådant.
    Hallå! Lila liksom!
    Solklar bögfärg!
    My sugar is raw
  • Senap
    konkelbär skrev 2009-02-22 20:44:32 följande:
    "Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?" Blir era karlar bögar om de står vid spisen och lagar mat?
    En riktig karl står inte vid någon spis!
    My sugar is raw
  • Senap
    Eilenna 83 skrev 2009-02-22 21:41:55 följande:
    oj oj.... Ja folk kan då allt komma med de konstigaste komentarerna. SYftar på det du TS skrev i början att folk hade sagt. Jag säger bara: Gillar din lille kille spisar så köp honom en!!! Man blir inte bög för det. Precis som man inte blir bög om du skulle sätta på honom en röd jacka. Det finns så himla många förutfattade meningar om sånt här. Men jag kan lova dig.... du kan köpa din son en spis med gott samvete.
    Typiskt FL att man får råd av folk som inte är kunniga inom området.
    Man blir ju bög både av röd jacka och spis om man tittar på socialstyrelsen rapport.
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #1348
    Den lille knodden i magen är en tjej. Vet ni hur vår vita spis påverkar där?
    Det är väl kört ändå pga legot, bilarna och det faktum att hennes mamma är ingenjör.
    Men man kan ju hoppas?
    My sugar is raw
  • Senap
    Plupps mamma skrev 2009-03-05 16:49:01 följande:
    Herre min skapare! Finns det verkligen folk som år 2009 tror att man blir bög för att man får en spis när man är 1 år???? Snälla männsikor, skaffa kunskap!
    Vi har ju gjort det!
    Tror du socialstyrelsen bara super eller?
    My sugar is raw
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?