Inlägg från: MinEmPsi |Visa alla inlägg
  • MinEmPsi

vem stjäl från ett barns grav...

När min ängel hade legat på skogskyrkogården i ett par dagar så försvann hennes dopljus som vi hade tänt under begravningsdagen.
    Blev så ledsen.
    Visst att det bara var ett ljus,och jag fick av min präst 3st till men det ljuset var till min dotter och det var det ljuset vi tänder under begravningen så det betydde något.

Så hemskt att människor har hjärta att sno ifrån barngravar..

• MinEmPsi

kan påpeka att jag sedan gick till expiditionen och berättade att någon hade snott ifrån henne och vad de kunde göra.

Men jag fick svar att de var hemskt ledsna och de har varit med om att folk har snott gravlykor tillochmed.

Även de kan inte förstå att människor överhuvettaget har hjärta att sno ifrån någon annan så där...

hemsk ledsen att någon snodde ifrån din dotter också!

• MinEmPsi

jag frågade även ifall det skulle kunna vara den mannen som tar hand om min dotters kvarter, men de berättade att de tar inte bort saker utan bara vissna blommor vissafall

ljuset hade ännu inte brunnit klar då vi blåste ut den innan i gick så det måste ha varit någon annan.

Har även pratat med andra runt omkring min dotter och vissa har blivit av med sina änglar.

Hemskt!

Svar på tråden vem stjäl från ett barns grav...