Jag är så ensam
Hej! Har du funderat på att gå i terapi och ta itu med problemen? Terapi är fantastiskt! Har själv gått i 10 år från och till!
Du skriver att relationerna dör ut, hm.... ibland så måste man ta tjuren vid hornen, och kämpa lite till, om man vill umgås med ngn! Ge inte upp så lätt, man är alltid två i en relation eller fler. Det handlar om att ge och ta , och ibland så kanske man få höra av sig mer till sina vänner....
I ditt brev låter du jätte ledsen och uppgiven! Men du måste börja ta ansvar för ditt liv, du har ju bara ett! Och väljer du att livet skall fortsätta så här eller vill du ha förändringar.... Sen tror jag att du inte utsrålar så mkt energi just nu.... Sånt kan folk läsa av, det är inget som lockar.
Med det vill jag säga att du måste samla dig, komma på vad du vill med ditt liv, ta kommandot över ditt liv! Bli stark och få bättre självkänsla samt självförtroende!
Det finns så mkt mer i livet...
Önskar dig lycka till, och kom ihåg att du bara har ett liv. Hur vill du att ditt liv skall vara? När du kommit på det , så är det bara att börja jobba för det!