• Marma

Mamma födda 85

Jaha fanns det en tråd för 85:or oxå den har jag missat helt tydligen ..:P Kankse kan titta in lite då o då...har ju iallafall 2 hittils...

• Marma

Tack ,tack...de e 4 o 2,5 snart...

Netha85 skrev 2009-07-03 19:27:55 följande:
    Anki85: Ja det brukar nog bli lite kläder som man är tvungen att slänga.. Så bananfläckar går inte att få bort alltså? Det är ju ändå rätt bra att veta eftersom det känns som om det kommer bli rätt mycket mosad banan om ca 9 månader.. :PSmålänningsMamman: Välkommen hit! Hur gamla är dina barn?
    Galltvål har du testat det? har aldrig haft problem med bananfläckar iofs men galltvål ska tydligen funka på det mesta. inte andvänt än själv men mamma lovordar det har varit i stadiet "ska köpa" i 4år typ..:P
  • Marma
    Netha85 skrev 2009-07-03 19:46:44 följande:
    SmålänningsMamman: Ok, riktiga bustroll då? Ja jag får testa galltvål sen.. Väntar mitt första barn nu så jag har än så länge sluppit bananfläckar, men det är ju alltid bra att få tips om hur man kan försöka få bort dem sen..
    Japp, speciellt e stora väldigt duktig på att dra med sig lillebror på busen :P så gör en ska den andra oavsett om mamma sagt nej....men funkar bättre när pappa säger nej så lite lugnare dom veckorna
  • Marma
    Netha85 skrev 2009-07-03 20:04:44 följande:
    ja, karlarna har ju lite dovare tonläge så det kan ju vara så enkelt att man lyssnar på det..
    men jag vill oxå ha det då ju måste byta kön direkt ..
  • Marma
    Lizzyzz skrev 2009-07-03 21:04:00 följande:
    hmm.. mina barn lyssnar lika bra på mig som min sambo
    hur gör du? mina lussnar när de vill har jag en känsla av ...:P
  • Marma
    Lizzyzz skrev 2009-07-03 22:50:31 följande:
    Välkommen!!!

Ingen aning. men nu är de så jag har varit hemma rätt mycket själv med alla mina 4 när jag bodde med mitt Ex (deras pappa) och antar de spelar en stor roll med.Men nu lyssnar dom lika mycket på min sambo (äntligen) hahaha
    Men HUr gör du e hemma med mina men inte fan vill de lyssna på mig inte nej de lyssanr på pappa som e hemma varannan vecka...:P Kan tom göra som han säger när de pratar i telefon men inte fan lyssnar de på mig i telefonen...
    Nä ska bli man i nästa liv...
  • Marma
    virre85 skrev 2009-07-03 21:28:07 följande:
    Hej Virre här och 85 Väntar mitt andra barn och sedan tidigare en som på 20mån.
    oj, 85år o 2 barn....stackars dig
  • Marma
    Netha85 skrev 2009-07-04 06:53:27 följande:
    SmålänningsMamman: Usch då, va jobbigt.. Kan de vara så att någon av dem är i trotsa mammaperiod o drar med sig den andra?
    gissar på det ganska starkt faktiskt...marcus börjar bli stor (snart 4år) så det ska trotsat för fullt o så ska självklart lillebror göra samma sak bara för att :P Brukar ha hyfsat lugna dagar bara jag tänker till själv först iofs men det gör man ju inte allltid...
  • Marma
    Zandrina skrev 2009-07-04 18:37:33 följande:
    mamma hampus skrev 2009-07-04 12:12:39 följande:
    Ja har en pojke, e inte enasmstående men min kille har varit i sitt hemland nu nästan 3 månader, kommer snart hem igen. Så ja har känt mig ensamstående ett tag, ska bli skönt när han kommer hem igen.Det verkar som om många här har fler än ett barn, va snabba ni e ha ha.
    Du vet man får passa på medans man kan ju börjar bli gammal...
  • Marma

jo med det där att gå hemma utan några kompoisar som gör känner jag igen...:-/ jag tvingade mig iväg till öf just för att skaffa kompisar till mig ungen klarar sig ju liksom med mig ..:P
    Värsta för min del e att hitta nån som e hemma efter ungen e året...alla verkar slänga in ungaran på dagis direkt trots de ändå ska vara hemma :P

Svar på tråden Mamma födda 85