Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Mamma födda 85

här är en till 85:a
    är gift sedan 5 eller aa i april 2012 blir det 6år
    En son på 2½år och en liten i magen som är beräknad 18 januari

• Tärning6

Bohma: Tack så mycket..

Här rullar livet på förfullt just nu är det mys med min lillprins, blir att ta en temp på han då han känns lite varm

• Tärning6
    Bohman skrev 2011-10-19 10:56:19 följande:
    Usch då, inte roligt med sjuka barn!
    Mina är *peppar peppar* friska just nu, o jag hoppas det håller sig så...
    jo jag hoppas att det inte  efeber men jag kan lova min lille plutt brukar ALDRIG sitta stil i soffan så här länge plus att han känns lite småvarm så blir en temp om en stund strax innan förmiddagsluren, han ska snart få sova lite middag om dryga halvtimmen så vi tar tempen då
  • Tärning6
    Familjen L skrev 2011-10-19 12:14:39 följande:
    Här är det bra :) sonen växer och frodas och dottern likaså. Snart dags att börja filura på vad man ska löpa till dottern i födelsedagspresent och julklapp till båda kort därefter. Dotter fyller 4 år den 18/12. Vad ska ni köpa till era barn i julklapp?

Välkommen hit tärning6
    Tack å mycket..
    Min son 2½år har vi köpt hittils en tågbana på ikea till julklapp sen får vi se..
  • Tärning6
    Familjen L skrev 2011-10-20 20:31:22 följande:
    Har inte varit inne på familjeliv idag =) idag har det varit BVC med sonen som blir hela 8 månader imorgon. Var en liten koll på vikt och längd. Sen efter BVC var jag och sonen + min vän med son till babycafé. På babycaf+e gjordes det hand-fotavtryck i gips. Skoj att ha.

Ikeas tågbana är väldigt populär, min dotter tycker väldigt mycket om den + mycket andra saker förstås =)
    Ja min son älskar att bygga å fixa så kändes som en solklar grej
  • Tärning6

mamma hampus Lina 26 år bor i Skövde tillsammans med sonen Hampus 8 år
    Tärning6: Terese 26år bor i kvissleby(Sundsvall) tillsammanns med min man Robert30år sonen Thor 2½år Schäfertiken Sota ca4år Och en liten bebis i magen har bf 18januari 

• Tärning6

Nja här är de så där är extremt trött och de blir bara värre plus att det snurrat i huvudet nu 2dagar i rad så att jag nästan tuppat värst var det i går kväll..
    Sen har jag grav diabetes men sockret vill inte riktigt som jag vill så blir nog att jag kommer att få öka insulin dosen ennu mer :/
    Sen har jag problem med foglossning fram och bak plus andningsproblem å i samband med det får jag hjärtklappning å hög puls så då ligger jag på en vilo puls på 100/slag i minuten.

Annars är de bra

Svar på tråden Mamma födda 85