Mamma födda 85
lägger in mig oxå då
Zandrina 1Barn 10 månader Göteborg
Mamma Hampus : Lidköping
Lizzyzz: Värmland
pepsen85: Norrköping
AmadeuzDec08: Skåne
VildaMathilda: Göteborg
Netha85: Motala
Småläningsmamman: Nybro
lägger in mig oxå då
Zandrina 1Barn 10 månader Göteborg
Mamma Hampus : Lidköping
Lizzyzz: Värmland
pepsen85: Norrköping
AmadeuzDec08: Skåne
VildaMathilda: Göteborg
Netha85: Motala
Småläningsmamman: Nybro
en undran bara, hur mycket sitter ni framför fl/datorn i rent nöje o vad känns som mycket för er?
Gubben o jag hade litet bråk om det igår att han tycker jag sittre för mycket framför fl...kanske sitter 2-3timmar varannan dag eller nåt. mindre när han inte e hemma (varför vet jag inte :P )
du surfa på mobilen
jaha, vad händer hos er då? här , regnar o regnar o regnar lite till typ hela tiden... ska bli skönt att åka till sthlm en vecka där det typ aldrig regnar regnfrittområde på morfars land typ
Nope inte i norrtälje där vi ska vara, vet inte typ 11 mil norr om sthlm kankse (?) där e det nästan alltid sol även fast det spöregnar där farsan bor typ 5mil ifrån så vi ska bada hela nästa vecka oavseet vad...inbillar mig stark att det inte ska regna
Netha85: fan vad roligt hoppas det blir bra nu oxå
o vill oxå till ullared. alla åker dit förutom jag.. vi har plnerat i 4år typ men aldrig blivit nåt :P
En knäpp grej maken gjorde var att ta bild på moderkakan när den kom ut. fattade inte riktigt varför men han påstår att jag ville det :P
ok, hon avundsjuk för han tar hand om sina barn men hennes ex kankse inte gör det :P