Inlägg från: mamma hampus |Visa alla inlägg
  • mamma hampus

Mamma födda 85

Hejj på er igen

Nu sitter man på att vårdcentralen skall ringa för jag har knappt sovit i natt pga värk i min nacke.Så kl 15 skall de ringa se om jag kan få en tid att komma in för jag knappt röra nacken eller armarna i vissa lägen trodde att det inte var så farligt igår men det ser man jag vill ju på praktik eller börja jobba nu ju jag har inte tid med detta

kram

• mamma hampus

Netha: Tack för tipset efter att jag har varit hos läkaren om jag nu kommer in så skall jag ringa till mitt försäkringsbolag..e extra rädd om min nacke pga för 3 år sedan ramlade jag ner från en stege 2,5 m och bröt nacken mellan 2 koter men det hjälpte med stödkrage i 2 månader ungefär..men precis vid fallet så hade jag ingen känsel från höften och ner men efter några sekunder eller minut så kände jag fötterna igen och då kunde man pusta ut..skall bli intressant vad de har att säga om allt vill så gärna bli bra nu..Skadan på cykeln går att laga i allafall och det vara byta framgaffel och det kostade 1000 kr men det skulle killen stå för så det var inga bekymmer...men roligt att de sa så för första cykel verkstaden sa att vi skulle skrota den för det fanns inget att göra men det så säger det till alla för att tjäna pengar

• mamma hampus

ja det e nog lugnt jag har inget emot de som e äldre eller yngre....jag brukar bara säga att "mamma e ingen ålder det är något man är"

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m46873802.html

du kan även skriva in dig där också så vi alla vet vem du är

får gärna berätta här också men på den länken har vi skrivet en kort sammanfattning på vilka vi är

kram och välkommen

• mamma hampus

finns ni kvar??

skulle vara kul om vi kanske tog kontakt igen eller vad säger ni???

vad har hänt sedan sist??????

ha det bra

• mamma hampus

Hej på er

Vad kul att nya ansikten kom upp Glad

Vilka e ni som har kommit då?

Vem e ja själv?

Jo jag heter Lina e 26 år också född 85 e mamma åt min 8 åriga son Hampus han skall börja 2.an i höst.
    Jag är delivs arbetsökande och delvis studerande jag läser upp lite engelska via arbetsförmedlingen,rätt skönt att slippa tänka på CSN vi bor i Skövde sedan aug-10 bodde tidigare i Lidköping

ha det bra

• mamma hampus

Hej på er

Vad händer hos er? Idag blir det att vara hemma med sonen han hostar så,och på¨nätterna låter det precis som han har krupp..men annars e han pigg så han har ju fått gått till skolan så länge han har orkat.Men det har varit rätt lugnt säger personalen.Men de har det i baktanken om han blir sämre så får de ringa,men idag får han vara hemma sedan får han vara hos moster och kusin medan jag jobbar lite och det är ju mellan 12.30-17.00 så det e ju inte länge.

Vad jobbar/studerar ni på dagarna då?

Jag studerar via arbetsförmedlingen så  jag läser upp engelskan,sedan är jag inringre som butiksdemostratör så idag skall jag samla in kvitton på Lidl här i Skövde.Det är inte så ofta dessa jobb men det är en ändå en liten slant extra nästa månad.

ha det bra

• mamma hampus
    tummeliten skrev 2011-05-12 09:43:19 följande:
    hejsan:) jag är oxå en 85:a.lever själv med min prematur dotter bellis som snart är 8 mån okorr och snart 4 mån korr..
    välkommen hit
  • mamma hampus

Min son har haft krup förut,så jag hade medicin kvar men nu e den slut men ja köpte sist nu Bombex och det är mot slemhosta.Och nu hostar han inte på nätterna i allafall..igår fick han vara med sin moster medan ja jobbade lite och sedan när man kom hem så passade jag på att städa lite..men idag får jag nog fortsätta så det blir fint här

vad skall ni andra göra då?

• mamma hampus

Hej

Då var denna helg snart slut då,det har gått fort vad har man hittat på då.

Jo igår så kom min lilla pappa han fick med sig ett lass med skräp och även från min syster och så åkte vi till tippen och slängde allt..känns rätt slönt men det finns säkert mer men ja skall plocka lite i morgon medan Hampus e i skolan.

Idag vaknade man 8.10 kunde inte somna om,men fick ett samtal runt 11 av en gammal klasskompis hon frågade om vi ville ha lite besök och då vaknade man till och började städa överallt.Hampus skulle ta sitt rum men ja vet hur det slutade det blev inget där inne men nu måste han ta det i veckan annars får ingen kompis komma hem och leka.

Och så skulle man rösta idag med men ja har inte haft någon ork,inte ens när kompisen hade åkt ja stensomna i sängen i 2h efter men det var nog att man hade varit uppe tidigt..

Min kropp vänjer sig aldrig att gå upp tidigt...

Vad har ni hittat på då?

Svar på tråden Mamma födda 85