• Lizzyzz

Mamma födda 85

haha!

Ja men datorer är viktiga! Vet inte hur ja ska klara mig kommande vecka.. blir utan både barnen och datorn!
    *hua*

De är ju skönt va barnledig.. men efter några dar saknar ja ju dom såååå mycket..
    Sen blir de inte bättre av att veta att deras pappas flickvän e helt pantad i skallen heller....

men ska bli skönt med lite semester.. så ja kommerva borta typ en vecka från i morrn..

Sandra 02, Lucas 03, Tor & Caroline 05, BF 091109
  • Lizzyzz

Netha85 - Det är inte uppfostran som e probelmet.. det är att hon inte vill ha våra barn där.. för de blir så "jobbigt" för henne då...

Här regnar det också som bara den...{#lang_emotions_yell}

• Lizzyzz
    Netha85 skrev 2009-07-08 15:19:16 följande:
    Hon får skylla sig själv när hon blir tillsammans med en karl som har barn och som vill ta hand om sina barn..
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-08 15:18:01 följande:
    o varför bli ihop med en kille som har barn då liskom..:-P vissa människor e knäppa.
    Asså.. hon har 2 egna barn med.. men tror inte det är så stabilt mellan mitt ex å henne just nu.. för hon gnällde inte förut (sen har dom bara vart ihop typ 1 år nu och de flytta ihop efter typ 2 veckor de vart tillsammans) Så allt kanske gick för fort för henne eller nått. Återstår att se..

Vet iaf att så länge mitt Ex är hemma hos dom så har barnen de okej, sen ska dom till sin gammelfarmor och mormor när mitt ex ska jobba igen (måndag - torsdag)
    Så de blir nog bra

Jag vill också till ullared, aldrig varit där
  • Lizzyzz
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-08 15:51:20 följande:
    ok, hon avundsjuk för han tar hand om sina barn men hennes ex kankse inte gör det :P
    hehe hon har delad vårdnad med hennes äldsta son, så hon har han bara varannan vecka.. men pappan till hennes 1½åring tror ja inte bryr sig ett skit därimot

inte mitt bekymmer iaf hehe

Luktar kyckling i hela huset! ska bli gott med mat om ett tag
  • Lizzyzz

liebespuppe-  hehe.. jo men man blir ju för "van" vid sin dator och att kunna kolla allt.

nej den här "bruden" är väl typ så att de duger ha min äldsta son där (han är 6år) men ingen av de andra barnen.. För när min Lucas är där har hennes 8åring nån att leka med..

Så ja ska se om ja kan få pappan att förstå att ja Tänker se till få alla barnen boende hos mig jämt igen. Med tanke på allt drama denna "brud" ställt till med när de gäller de andra barnen...

• Lizzyzz
    liebespuppe skrev 2009-07-09 12:12:07 följande:
    Så hon ogillar din äldre dotter och tvillingarna? Bara pga den dåliga anledningen.. men ditt ex då? Vad känner han? Kommer han kämpa för vårdnaden?
    Grejjen är den att han är hemma 2 dagar i veckan då han jobbar i norge.. så han är inte hemma och träffar barnen heller när dom är där.
    Han vill ha dem ja, men han har nyligen fått börja ha 6åringen på heltid (vi har delad vårdnad på alla 4) de va meningen den på 7år med skulle bo där heltid.. dvs 2 barn var.. men helt plötsligt (3veckor innan dottern skulle flytta) säger hans sambo "nej de blir för jobbigt för mig ha Sandra boende här"
    Så hon stannar hos mig.

Pappan vet vad ja vill, och ju mer krångel de blir med hans tjej ju mer verkar han med tycka de är bättre alla är hos mig jämt och han träffar dem när han har tid istället.
  • Lizzyzz
    Netha85 skrev 2009-07-09 14:15:37 följande:
    Vilken förstående pappa du har till dina barn! Det är kul att läsa om pappor som verkligen ser till sina barns bästa, tycker många trådar handlar om att man är osams med den ena o bara ska förstöra för varandra..
    Jo tyvär är de nog så i de flesta fallen.. men vi var tillsammans i över 8 år när ja gick ifrån honom.. så vi lärde känna varandra rätt bra.. och ja vet hur mycke han älskar barnen..

Men nu ska ja på Semester!! Ha de gött tjejer!!! Lycka till med allt i veckan.. höres senare

{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}
  • Lizzyzz
    vårt barn skrev 2009-07-16 13:20:30 följande:
    Tack trebarn mamma samt mamma till hampus... Min dotter heter Cassandra är 2  år född 17 jun 07 sen har jag en son som heter William och är snart 1 år 3 sep... född 08
    hehe! min dotter Sandra är född den 17 jun 02...
    lite komiskt med namnval på våra döttrar med tanke på de är födda samma dag!!
  • Lizzyzz
    Anki85 skrev 2009-07-18 14:40:03 följande:
    vad kul med så många nya jag har inte fått så mkt komentarer på min ålder när jag skaffade första barnet då skulle jag fylla 22år, men man märker folks blickar nu när man väntar 4e barnet och "bara" är 24 plus att de andra inte är så stora än. (son född april07, tvillingtjejer födda juli 08)folks komentarer i allmänthet är "gör ni inget annat än skaffar barn" och nja det kan jag väl hålla med om att sambon bara behöver titta på mig så är jag gravid.. det värsta tycker jag är att folk verkar tro att man skaffar barn för att slippa skaffa jobb/utbilda sig.sj så gick jag klartgymnasiet 04, började på högskola, läste 1½år.nu läser jag distans kurser på kvällarna och har precis avklarat cancerbiologi och i höst blir det molekylär och cellulär immunologi och kemi.för nästa höst planerar jag att börja läsa på allvar igen.
    haha precis.. får höra samma ..

"va 5e barnet!? hur gammal är du? VA!?!? 24???????"  heheh ganska kul..

men folk tappade mest hakan när ja var nyss fyllda 20 och var 4barns mamma
    Men har sluppit för mycke konstiga kommentarer tack och lov..
  • Lizzyzz
    Mamma 85a skrev 2009-07-18 21:10:12 följande:
    Varit regnigt här i Helsingborg idag. Nu sover barnen lugnt och jag ska se Zombie serie snart på TV400. Vad ska ni andra hitta på?
    ska nog snart gå och sova.. magen tar kol på mig just nu
Svar på tråden Mamma födda 85