Inlägg från: mamma hampus |Visa alla inlägg
  • mamma hampus

Jo det går väl,jag e lite rastlös nu när man går hemma igen,men jag försöker komma på saker hela tiden men det slutar med att man sitter här eller så städar man lite pö och pö..

Men jag försöker njuta av ledigheten också men det går knappt..man e ju van vid att vara hemma 2 dagar på veckodagarna..och nu denna gång skall man få vara ledig fram till tisdag sedan e det skola igen på onsdag och torsdag.Men på onsdag skall jag på ett möte på arbetsförmedlingen och se vad man kan göra efter skolan..

vad var det ni gör på dagarna??

• mamma hampus
    Familjen L skrev 2011-09-18 08:09:12 följande:
    Hejsan! Jag är född i juli 1985 och har två barn. Dotter som blir 4 år i december och sonen som föddes februari 2011. Jag är föräldraledig. Bor i Uppsala med min man och barn. Dotter går på dagis tisdagar till fredagar, 20h/vecka i Uppsala då dotter är på dagis försöker jag ut och gå, och träffa kompisar och andra som har barn i nära ålder till sonen. Hoppas jag får vara med i tråden. // sara
    elinl skrev 2011-09-18 08:18:53 följande:
    Hej. Får jag hoppa in här?
    Jag har två barn. En dotter på två år och en son som är 5 månader.
    LsomiLinda skrev 2011-09-18 08:23:09 följande:
    Hej.. Hoppar in här. Är född 85 =) har en liten dotter på 11 månader och är gravid med enäggpojkar i 26+0.
    Vad roligt att ni tjejer har kommit kanske det blir lite liv i tråden igen...nu blir ja riktigt glad

Hoppas att ni har haft en bra helg

Vad händer hos er på dagarna då har inte hunnit kolla era pres än men skall kolla det snart

kram på er
  • mamma hampus

Här händer det inte så jätte mkt..

Jag jobbtränar på myrorna här i Skövde sonen går i 2.an och fritids sent tyvärr varje dag..men jobbträningen e fram till slutet av oktober så vi får väl se vad som händer efter detta..samt så  e jag vikarie inom barnomsorgen också e verkligen jätte kul.Vi har bott i Skövde i ett år och en månad nu vill jätte gärna lära känna nytt folk m.m vi e båda jag och sonen e uppväxta i Lidköping..

kram på er

• mamma hampus
    Queen Of Darkness skrev 2011-09-18 19:27:11 följande:
    Åh här vill jag vara med! Jag är född -85 och har en dotter på 4½, en dotter på 3 (om några veckor) och en son snart 6 månader!
    Jag bor med min fästman (och barnen!) 3 mil från Borås och är föräldraledig för tillfället. Eller ja, jag har inget jobb att gå tillbaka till.
    Mina flickor (dom två äldsta) går 15 timmar/vecka på förskolan och fästmannen jobbar väldigt olika tider så ibland är han hemma vardagar, ibland helgdagar, ibland jobbar han förmiddagar, ibland eftermiddagar och ibland helger. Känns jättebra för det känns inte alls som att han är borta lika mycket som om han skulle haft ett 7-16 jobb.
    klart att du e välkommen hit...

har du jobbat något innan du blev mamma? vad jobbar din fästman med ?
  • mamma hampus

Förlåt om ja inte e så aktiv på dan men det e så att jag jobbtränar på myrorna i Skövde men skriver gärna på kvällen då sonen har somnat eller ser på tv.n

Hoppas att det e bra med er alla

ha en fin dag //kramar

Svar på tråden Mamma födda 85