Mamma födda 85
Hallå
e ni kvar??
Hallå
e ni kvar??
Hejj
Roligt att några hittade tillbaka igen...vad har ni hittat på sedan sist??
Jo det går väl,jag e lite rastlös nu när man går hemma igen,men jag försöker komma på saker hela tiden men det slutar med att man sitter här eller så städar man lite pö och pö..
Men jag försöker njuta av ledigheten också men det går knappt..man e ju van vid att vara hemma 2 dagar på veckodagarna..och nu denna gång skall man få vara ledig fram till tisdag sedan e det skola igen på onsdag och torsdag.Men på onsdag skall jag på ett möte på arbetsförmedlingen och se vad man kan göra efter skolan..
vad var det ni gör på dagarna??
Du e välkommen hit
alltid kul att kunna ha några och tjöta lite
puffar
Här händer det inte så jätte mkt..
Jag jobbtränar på myrorna här i Skövde sonen går i 2.an och fritids sent tyvärr varje dag..men jobbträningen e fram till slutet av oktober så vi får väl se vad som händer efter detta..samt så e jag vikarie inom barnomsorgen också e verkligen jätte kul.Vi har bott i Skövde i ett år och en månad nu vill jätte gärna lära känna nytt folk m.m vi e båda jag och sonen e uppväxta i Lidköping..
kram på er
Förlåt om ja inte e så aktiv på dan men det e så att jag jobbtränar på myrorna i Skövde men skriver gärna på kvällen då sonen har somnat eller ser på tv.n
Hoppas att det e bra med er alla
ha en fin dag //kramar
Välkommen hit Lincon