• Netha85

Mamma födda 85

Zandrina: Välkommen hit! :)

• Netha85

Helena85: Grattis tjejen!! :) Hoppas förlossningen gick snabbt o smidigt.

• Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-04 21:32:04 följande:
    gissar på det ganska starkt faktiskt...marcus börjar bli stor (snart 4år) så det ska trotsat för fullt o så ska självklart lillebror göra samma sak bara för att :P Brukar ha hyfsat lugna dagar bara jag tänker till själv först iofs men det gör man ju inte allltid...
    Ne, det ska man nog inte alltid göra heller. Man kan inte tänka på allt jämt.. Då skulle ju man bli tokig..
  • Netha85
    Amadeuz Dec08 skrev 2009-07-05 19:09:26 följande:
    Jag är 85.a... JAg fick en son i december förra året...KOmmer från Skåne...
    Välkommen och grattis till sonen!
    pepsen85 skrev 2009-07-06 06:08:37 följande:
    Halloy!!Jag är också 85a. jag har två små killar! Den ena på 2,5 år och den andra på 14månader!Jag bor i Norrköping! Någon mer som gör det?Kram jessica
    Välkommen!
    mamma hampus skrev 2009-07-06 01:18:36 följande:
    Vi kanske skall fylla i en lista på vart vi bor så det är kanske lättare fyll i namn och vart du bor.mamma_hampus: Lidköping
    netha85: Bor i Motala
  • Netha85

virre85: Oj, det var inte långt spelrum... Hade med velat haft så.. Ist fick vi kämpa 1 år.. Men tror nästan att man eg behöver det året innan man blir gravid med 1a barnet eftersom det ändå är en del som man måste prata igenom innan man får en liten knodd...

• Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-07-06 20:35:43 följande:
    eller.... så blir de som för mig att man missar p pillret 2 dagar (hade ätit konstant i 3 år) och poff va man gravid... då hinner man inte prata så mycket om hurvida man vill eller inte men tycker lika mycket om min dotter som föddes då iaf
    så kan man göra med.. :P men misstänker att det tog 1 år för mig att bli gravid för jag har haft 2 mf.. ett -03 och ett -07..
  • Netha85
    liebespuppe skrev 2009-07-06 20:39:42 följande:
    Hallå ja!Här är en till 85:a, snart blir man 24! Denna månaden som gäller.Jag fick en son den 22e mars, han är 3 månader nu.Bor i Helsingborg.Hur har er helg varit?
    Välkommen hit och grattis till lille gossen!
  • Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-06 21:25:16 följande:
    en undran bara, hur mycket sitter ni framför fl/datorn i rent nöje o vad känns som mycket för er?Gubben o jag hade litet bråk om det igår att han tycker jag sittre för mycket framför fl...kanske sitter 2-3timmar varannan dag eller nåt. mindre när han inte e hemma (varför vet jag inte :P )
    Oj, typ så fort jag har datorn igång.. Säkert 5 tim om dagen blir det väl totalt, framför allt de dagar jag jobbar.. De dagar jag är ledig blir det givetvis mindre.
Svar på tråden Mamma födda 85