Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?

ballet och gymnastik gar bort av hälso skäl.
    om man skulle satsa pa nagot av dom är kroppen slut vid 30

snorkrakornas barn heter snorungar
  • lokisse
    Tussilago09 skrev 2009-07-10 08:58:40 följande:
    I slutändan får min son välja själv men om mamma får bestämma så skulle jag helst inte se att han vill spela ishockey. Tycker inte det är en rolig sport, det är dyrt som f*n plus att jag inte vill tillbringa alla mina söndagmornar i en iskall hockeyhall. Blir nästa barn en flicka hoppas jag hon håller sig ifrån ishockey o hästar. Alla hästtjejer jag någonsin kännt har varit riktigt mesiga och det är inget jag vill att min dotter ska vara...Golf o fotboll skulle glädja både far o mor i denna familj =)
    fast golf är ocksa en dyr sport
  • lokisse
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 09:13:47 följande:
    tror nog att ungen skulle få hålla på med vad den vill, bara den inte blir nån jäkla extrem-idrottare eller äventyrare i slutändan... eller jo förresten, cricket är ett stort no no här.. annars är det nog ganska fritt fram
    criket är ju cool ju
  • lokisse
    HelleGbg skrev 2009-07-10 10:34:14 följande:
    Mina barn blir inte förbjudna här hemma.
    oh curling pa hög niva... jag antar att inget är förbjudet da?ß
  • lokisse
    HelleGbg skrev 2009-07-10 10:48:01 följande:
    curling? ja det kanske dom gillar..skämt o sido...det är väl inte att vara curlingförälder för att man låter sina barn får göra det dom vill inom sport???????
    nej da men du skrev här hemma förbjuder vi dom inget... och att inte sätta gränser är curling.. därav den lilla blikgubben
  • lokisse
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 11:06:26 följande:
    talang finns det något som kallas... om man inte får testa kan man inte lyckas
    fast med talang kommer man inte langt inte ens inom fotbollen utan det är enbart hard träning som gäller
  • lokisse

självklar men ni fick det att lata som om har man bara talang sa är det en kicks

• lokisse
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 11:06:26 följande:
    talang finns det något som kallas... om man inte får testa kan man inte lyckas
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 11:16:40 följande:
    då tolkade du det nog.. för det sa jag aldrig, men talang gör det lättare och roligare att lägga ner tid på träning.. och nog fasen tycker jag att ungarna ska få göra något de tycker är roligt...
    nja det är kolart jag tolkade det men när du svarade lät det lite som att har man bara talang sa blir man värdsberömd maradona inom ett halvar
  • lokisse
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 11:23:04 följande:
    isf så ber jag om ursäkt för din feltolkning.. men oavsett om man har talang kan man inte lyckas om man inte får testa
    ej det behöver du väll inte be om ursäkt för... det är klart att det kan bli misförstand jag ville bara förklara vad jag menade
  • lokisse
    Äpplen och Päron skrev 2009-07-10 11:44:34 följande:
    Är att vara scout en sport?
    nä det är väll mer en livsstil tycker jag men dom är ju ganska sportiga av sig
  • lokisse
    Jossebell skrev 2009-07-10 11:48:45 följande:
    ja just, slalom eller annan utförsåkning. Jag kan ju inte följa med i backen, har aldrig provat själv
    men da kan ni ju lära er ihop! det är skit kul
  • lokisse
    Silverglitter skrev 2009-07-10 12:34:20 följande:
    Haha, ponnymammorna finns även inom seglingen, men då heter dom jollemammor (eller -pappor) såklart. Jag kommer garanterat bli en sån, hur mycket jag än kommer försöka att inte bli en.
    det skulle jag oksa kunna föresträlla mig att bli men det finns sa ont om vastten här sa vi far skika na pa segelläger hos mormor och morfar (finns det jolle morfararar??)
  • lokisse
    lokisse skrev 2009-07-10 12:43:29 följande:
    det skulle jag oksa kunna föresträlla mig att bli men det finns sa ont om vastten här sa vi far skika na pa segelläger hos mormor och morfar (finns det jolle morfararar??)
    morfar har redan gjort i ardning en "gammal" optimist som hon ska fa i födelsedags present... hon blir ett i augusti
  • lokisse
    Stargirl skrev 2009-07-10 13:19:50 följande:
    Hoppas dottern vill börja med dans, cheerleading eller gymnastik. Är redan dödsless på fotboll och innebandy....fast det inte är jag som står vid sidan av planen oftast. Det är pappan
    varför da?
    gymnastik och dans  särskilt ballet är döden för alla leder och sener i kroppen...
    det finns inteen ballet tjej i värden som inte altid har hälseneinflamation
Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?