Inlägg från: Hanniz84 |Visa alla inlägg
  • Hanniz84

Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?

mitt barn kommer inte få göra nånting annat än o rida

hon ska gå i mammas fotspår o tävla o grejer, första ponnyn inhandlas runt 2-3års ålder...{#lang_emotions_sunny}

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Suedehead skrev 2009-07-10 12:10:32 följande:
    Oh my... Du kommer bli en sån därn ponnymamma! Alla tävlingsarrangörers skräck...
    japp!
    kommer springa runt där på framridningen m mina gummistövlar o skälla på alla som råkar vara ivägen för min dotter...{#lang_emotions_cool}
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 12:03:09 följande:
    varför vänta så länge???
    sant!
    lika bra att börja på en gång... dagen efter BF så åker vi o provar ut en fin ponny..
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 12:20:10 följande:
    låter mer som rätta takterna... och kärringarna med gummistövlar såg jag aldrig till på tävlingarna här, helst hade de stilettklackar, fast vi bor på vischan.. men de såg spaka ut när de blev tillsagda av en 12-åring att gå ut från framhoppningen..
    haha!

är det sant?...

hmm, kanske får bli det för mej oxå, design jeans o snygga skor.... vi bor ju ändå i sthlm nu..
    när jag va aktiv så bodde jag mitt i mörkaste småland..
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 12:24:44 följande:
    haha, exakt... man ska visa att man har stålar, även om man inte har det...
    haha!
    japp!

Daniel får helt enkelt ta lite svartjobb oxå för att finasiera det hela.. (han är rörmokare så det borde gå bra).. för ganska snart måste hon ju ha 2 ponnies

o jag kommer ju inte kunna jobba heltid.. stallet o hästarna kommer ta all tid...
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 12:37:01 följande:
    det roliga med ponnymammor är att de är spårlöst borta så fort ungen kommer upp på en stor häst... för vissa i 18-årsåldern, andra i 13-årsåldern ungefär och då finns de ingenstans, då sitter de på läktaren istället med en varmkorv i näven
    det är då man har tröttnat på deras tjat o klarar sej bättre själv... haha...
    BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?