Inlägg från: vickitoria |Visa alla inlägg
  • vickitoria

Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?

Min son kommer få utöva vilken sport han vill (inom rimliga gränser) men det finns ett antal som jag kommer att avråda ifrån tex som många nämnt boxning och andra kampsporter. Däremot så kommer vi (jag och hans pappa) att uppmuntra till fotboll och hockey och andra lagsporter som kan tänkas vara av intresse.

• vickitoria
    CMH skrev 2009-07-10 21:27:41 följande:
    Helst inte hockey då det är jäkligt dyrt, vill inte att han ska ha utslagna tänder när han e 8 heller..Får jag en tjej så blir det ingen jäkla ridning, hästtjejer är dryga, snobbiga och självupptagna, och dom älskar sin satans häst mer än sina egna barn om dom får några.. (Ta inte detta SÅ seriöst nu tack..) Men det är så jag har upplevt hästtjejer som jag känt/träffat iaf..Fotboll är okej, bandy är okej, balett (inte sonen dock) och dans är okej, kanske nån slags kampsport men inte brottning, det är bögigt.Mer kan jag inte komma på. Hej hopp.
    oj jag var tvungen att rolla upp och kolla om tråden låg i sandlådan...men icke. Va tråkigt att du har träffat så dryga hästtjejer! Min erfarenhet är att de oftast är väldigt jordnära och osnobbiga människor. Och ja jag har själv haft hästar så jag är kanske lite partisk
Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?