• Minette79

I morgon börjar jag testa, ruvardag 4

Hej alla ni som liksom vi är inne i IVF karusellen. Jag har följt denna tråden och tycker att det verkar vara ett spännande projekt att starta testa tidigt. Jag har själv gjort ett ET i lördags och vet inte riktigt om jag då är på RD 3 eller 4, kan någon hjälpa mig räkna rätt:) Sedan har jag en annan fundering, Det borde väl visa tidigare om man är gravid om ägget odlas längre? Vårt lilla ägg odlades från måndag till lördag och jag har TD den 17/9

• Minette79

Jennyz... Så din klinik räknar så...det låter ju bättre att vara på RD 7 än 4 då har man ju liksom kommit lite längre...det känns som att an får vara glad för varje dag som går utan blödning... även om inte än blödning behöver betyda så mycket...
    Jag tycker liksom flera av er att brösten inte är lika onda längre... Jag var enormt saltsugen efter ET men det bär också borta... Jag är däremot hungrig nästan jämt, så man får nog räkna med något kilo extra:)... Sedan känns det som att jag har mensvärk lite till och från

Katey... Dina symtom låter väldigt lovande... hoppas vi får många som plussar här i tråden!

• Minette79

LeaNat... Du kan visst vara gravid. När jag var gravid med min dotter så blödde jag ungefär vid mens tid, visste ej om att jag var gravid och fick ha tamponger . Fick inte veta att jag var gravd förän vecka 10. Håller tummarna för dig:)

• Minette79

HonSomHarDetLångaStörigaNicket... Hej jag testade lite tidigare med faluns gravtest och det var svagt från början men blev starkare, precis som för dig. Testade med CB dagen efter och det blev ett fint starkt plus. Så jag tror att du är gravid:)

• Minette79

HonSomHarDetLångaStörigaNicket... Grattis vad kul. Då kommer vi om allt går bra få tillökning samtidigt. Men man törs verkligen inte ta ut något i förskott

Svar på tråden I morgon börjar jag testa, ruvardag 4